Jump to content

Hei alle sammen


Kamtsjatka

Recommended Posts

Har alltid hatt interesse for jakt, skyting, våpen, og prioriteringen har vært sterkt varierende oppigjennom årene. Men til tross for det så har jeg hatt mye glede av etpar våpenprosjekter, og en tur på skytebanen i ny og ne. Jeg har vært medlem et år her på forumet, og har hatt stor glede av å lese andre sine innlegg selv om jeg ikke har deltatt i diskusjonene. Vil kanskje fremheve "Høggern" som en som jeg typisk deler synspunkter med, og som viser seg som meget kunnskapsrik, og jeg har lært litt av det han har skrevet. Ikke fordi det var lite å lære, snarere tvert i mot! Kunne nevnt andre og som bidrar med detaljkunnskap og ikke så rent lite klokskap. Det setter jeg pris på.

 

I våpenskapet har jeg:

Oberndorf M98 (Ikke "HÆR") med Kongsberg skarpskytter pipe fra en M67 i 6,5x55 og en billig 3-9x50

Kongsberg M67 7.62x51 Nato

Lanber Ibargun 12/70

Beretta S55 12/70

Kongsberg Hanehagle fra 1882 i 20/65

(og to billige luftgevær)

I tillegg hadde jeg et Husqvarna enkeltskudd salongrifle som fattern rota bort etter noe slakting hjemme på gården. Plagsomt!! :shock:

 

Har planer om å investere i en Sauer 200 str for dfs skyting. Så får vi se om det blir noe av.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...