Jump to content

HS Precision eller AICS stokk?


Kristiansen

Recommended Posts

Valgets kval...

Har ventet på en HS Precision M24-A2 stokk i 7! mnd og begynner å bli drit-lei. Spesielt typen som jeg har bestilt den av. Han har jeg rett'n og slett'n helt oppi halsen. Spørsmålet er om jeg fortsatt skal vente på denne og fullføre M24-A2 prosjektet eller gå for en AICS L/A Stage I.5 OD for $780.00. Denne er på lager og klar for sending fra en annen leverandør.

 

Noen ideer?

Link to comment
Share on other sites

virker som en ganske så useriøs type han derre,hadde gått for aics stokk(ikke fordi jeg har noen argumenter for at den er bedre enn h-s) men i værste fall kan du jo regne med å få feil stokk når du først får den,og da har dusittet å ventet i mange mnd,når du kunne fått en stokk etter ca to uker...

Link to comment
Share on other sites

Det eneste er at det er jo litt kjipt å gi opp det du allerede har tenkt på. Nå er jo AICS en rå stokk (synes jeg), men du kan jo risikere at du svir av de 780 dollarne og så har du fremdeles lyst på HS stokken.

 

Det er ikke noen andre som kan skaffe deg den HS stokken da? Eventuelt bestille den direkte fra HS precision selv? Jeg vet ikke om det går eller om det er eksport restriksjoner på den.

 

En ting er ihvertfall sikkert, dersom du oppfatter opprinnelig selger som useriøs, så er det bare å finne på noe annet før du får høyt blodtrykk av saken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...