Jump to content

polish til rensetumbler???


358 Norma magnum

Recommended Posts

Har brukt Dillon, stor flaske som ikke koster rart. Har hatt ett par tre korker med polish i media, startet tumbler'n og latt den gå en tre fire minutter for å blande stoffet inn i media før hylsene slenges oppi.

 

Har tenkt som så at en skvett polish kan komme seg inn i en flaskehylse og pakke seg der med media hvis jeg ikke sørger for at det er blandet inn først. Vet ikke om det er nødvendig men jeg liker å gjøre det sånn........

Link to comment
Share on other sites

Har brukt Dillon, stor flaske som ikke koster rart. Har hatt ett par tre korker med polish i media, startet tumbler'n og latt den gå en tre fire minutter for å blande stoffet inn i media før hylsene slenges oppi.

 

Har tenkt som så at en skvett polish kan komme seg inn i en flaskehylse og pakke seg der med media hvis jeg ikke sørger for at det er blandet inn først. Vet ikke om det er nødvendig men jeg liker å gjøre det sånn........

 

Bruker Dillon selv, og gjør samme prosedyre som deg. Men jeg lar tumbleren gå en halv times tid.

Link to comment
Share on other sites

Det fungerer det Hansen. :wink:

Men kanskje jeg er litt kjapp til å hive hylsene i tumbler'en da, ikke fordet jeg har brukt denne metoden i en ti års tid og har aldri funnet media klistret i en hylse, og jeg er litt anal med skjekken av hylsene mine. Glemte å si i forrige innlegg at jeg også bruker Dillon's media og den store tumbler'en deres og den store "tønna til å fjerne media.

 

Men nå er dette utstyret solgt, det kommer nok ett slik ultralydbad inn døra snart. :wink:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...