hammertime Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Hei noen som har erfaring med denne problem stillingen? med minnebrikke i knipser det ingen bilder , når en tar ut minnebrikke knipser det bilder.. Setter minne-brikke i pc får beskjed om at det er skrivebord beskyttet , da jeg prøver og slette bilder ? Noen som har tips for og få dette tilbake i normal tilstand igjen ? Btw the virket omtrent frem til i dag .. Da jeg skulle se på bildene og sette det en annen plass, til opplysning så var det 2 kråker og geit med killing så da er vel bukken i nærheten:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolverine67 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Mest trolig har du satt på skrivebeskyttelsen på minnekortet. Den lille knappen du kan skyve opp og ned på siden av kortet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammertime Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Hei der .. Vet du det hadde du helt rett i .. Litt pinlig at jeg ikke så det men , har hørt det at det første en blir blind på er øya Men uansett takk for hjelpen da skal kameraet ut igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts