JARE Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Mine Fjellreven bukser blir fort møkkete og etter noen omganger i vaskemaskinen suger de til seg vann som et trekkpapir når jeg skal ut på tur igjen. Finnes det noen impregneringsprodukter som er ekstra holdbare? Eller er det noen her som kan gi meg en oppskrift eller råd om hvordan man kan lage slikt selv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffery Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Impregnering som er holdbar under vask tror jeg du skal lete lenge etter. Fjällräven sin egen Grønlandsvoks er holdbar i bruk, men er ment å skulle reduseres betydelig under vask så det må reimpregneres skal den funke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smaug Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Nikwax produktene har jeg brukt og synes de virker bra men det er jo ikke mange behandlinger man får av en flaske. Sendt via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts