Lindskog Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 (edited) Tittelen sier vel egentlig alt. Jeg skulle gjerne ha både tafset litt på og helst også prøveskutt en Sig X-Six. Helst i 9 mm, men det er ikke sååå nøye. Går med denne fæle havesyken om dagen, men det blir et litt dyrt våpen å kjøpe usett. Hvis noen på Østlandet et sted hadde en jeg kunne fått prøvd hadde jeg vært veldig takknemlig. Jeg tar gjerne med en haug med ammo til begge to. Anyone? Edited July 7, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobiassen Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 Håper på svar her, går å sikler på en x-five allround selv...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted July 7, 2013 Author Share Posted July 7, 2013 Endret førsteinnlegg for å være litt mer geografisk inkluderende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varegg Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 Er mange i klubben min som har men kan ikke love noe på deres vegne, send en PM til sigboy eller ojoh f.eks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted July 8, 2013 Author Share Posted July 8, 2013 Takk for tipset Varegg, det skal jeg gjøre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilylara Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Jeg kjøpte begge mine hos Winge våpen, men hør med pvas. Dette er en oppgradering jeg anbefaler på det sterkeste! Relativt enkel jobb med stor gevinst! Sent from my HTC using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted July 11, 2013 Author Share Posted July 11, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Tror det var svar ang singelaction avtrekk til CZ`n til Magnus tror det ble postet feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted July 12, 2013 Author Share Posted July 12, 2013 Jeg fikk ikke noe napp hos kameratene til Varegg, men jeg har fått en PM av en annen bruker her på Kammeret som er på ferie på Østlandet med X-Six'en sin. Så da blir det prøveskyting når jeg kommer hjem fra sjøn mot slutten av juli, det vil si hvis jeg noengang kommer meg ut da. Uansett, gleder meg som en unge. Jeg er svært sugen på en X-Six, så jeg håper den passer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 Jasså...får dem ikke avgårde parafingåsa ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted July 12, 2013 Author Share Posted July 12, 2013 Nei, det er heller dårlige greier gitt. Kansellert flight både i går og i dag. Kommer kanskje avgårde i morgen kveld. Om ikke annet så er det riktig tid på året og været er flott her i Bergen, så det er da noe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts