Jump to content

Prat rundt XXLs Venners venner tilbud


Tikka-Hunter

Recommended Posts

  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men ikke glem å bruke prisgarantien!

Da får du varen ned til konkurrent sin pris, også kommer 25% rabatten i tillegg :)

 

De har også total forskjell på butikk og nettpris.. Så det gjelder å ha med telefon med nettilgang og google når man handler der.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får vel løfte denne igjen(fra i fjor), en kan sikker gjøre ett og annet godkjøp, men når en øker prisene fra 50-200% før en gir rabatt er det jo god butikk. Folk kjøper som gale...

..................... Da jeg likevel var innlogget sjekket jeg prisene mot dagens priser på noen varer som jeg kjøpte til gutten 9. juni i år. Rimelig enkelt, det er bare å gå inn på ordrehistorikk, og klikk på produktet med gammel pris, så kommer dagens pris opp automatisk. Prisen på Asics var dag på 499.- for to uker siden 299.-De andre produktene i samme ordren (T-skjorter mm) har steget med 50%-200% :shock:

Ordren fra 9/6 kom på 905.-, dagens priser m/25% rabatt -kr 1105.-

Med et slikt påslag er det enkelt å gi 25% rabatt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Syns hele konseptet begynner å stinke.

I starten var det ok, men nå virker det lite tillitsvekkende.

 

Det kan du si flere ganger.

Råtten mark lukter bedre.

 

Jeg var en god kunde hos dem før, men nå begynner det å bli lenge siden jeg har brydd meg med å handle hos dem.

Jeg har funnet meg andre steder å handle fra.

Link to comment
Share on other sites

Vettasøren..

 

Men ved forrige "venners venner" oppjusterte de prisen for Bergans Budor fra 750 kr til 1799kr rett før tilbudet. (Gmax solgte den til samme tid for 1050kr)

 

Når 'venners venner' var over gikk prisen straks ned til 990kr, nå har de igjen skrudd den opp til 1549kr.

Vet ikke når de skrudde opp prisen, men det skulle ikke forundre meg om det var i.f.m tilbudet.

 

Noen med litt tid til overs burde fulgt meg på xxl's priser før og etter "venners venner", blir stadig mer skeptisk.

Link to comment
Share on other sites

Har forsåvidt vurdert Uovision-kameraene, men har ikke blitt noe mer opplyst av den grunn..

 

Synes at alle viltkameraene på papiret er omtrent helt like, og det finnes ingen gode reviews som tester dem opp mot hverandre...

 

Har brukt timesvis på å google rundt dette og synes hele greia virker noe useriøst og uoversiktelig... Mange kameraer blir visst produsert på samme fabrikk og "brandet" til forskjellig pris selv om innmaten er helt lik....

 

Så nå vurderer jeg XXL sine ut fra at jeg kanskje får 25% på disse.. Og det er jo litt penger mtp at prisen er 3000.- I utgangspunktet....

Link to comment
Share on other sites

Har forsåvidt vurdert Uovision-kameraene, men har ikke blitt noe mer opplyst av den grunn..

 

Synes at alle viltkameraene på papiret er omtrent helt like, og det finnes ingen gode reviews som tester dem opp mot hverandre...

 

Har brukt timesvis på å google rundt dette og synes hele greia virker noe useriøst og uoversiktelig... Mange kameraer blir visst produsert på samme fabrikk og "brandet" til forskjellig pris selv om innmaten er helt lik....

 

Så nå vurderer jeg XXL sine ut fra at jeg kanskje får 25% på disse.. Og det er jo litt penger mtp at prisen er 3000.- I utgangspunktet....

 

Forstår den :)

Selv kjøpte jeg Uovision UM 535 MMS kameraet fra Magasinet når de hadde det på tilbud for ca 2000,- for noen måneder siden og er godt fornøyd med det.

Link to comment
Share on other sites

Litt snodig når ein søkjer opp Norrøna Recon Syncroflex så står det at prisen er 3199,- og førpris var 3849,-. Men når ein klikkar på produktet så står det at prisen er 3949,-? Og det er den prisen som gjeld om ein legg den i handlekorga...

Gjeld ikkje den lågaste prisen om ein handler på nett?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...