Jump to content

Prat rundt XXLs Venners venner tilbud


Tikka-Hunter

Recommended Posts

  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kjøpte en Nikon 2,5-10x56 i forrige uke til 3999,- Sjekket i går og prisen var den samme men i dag er den 5499,- så da blir den faktisk 125 kroner dyrere enn i går. Er vel kanskje ikke så mye å spare på enkelte ting. På Zeiss ser prisene ut til å være samme så der kan man nok spare en del.

Link to comment
Share on other sites

En kan jo bestille varer på nettsida til XXL,og da skal rabatten komme fram automatisk mener eg det står. Men 25%-rabatten gjelder jo kun for lagervarer,og det står jo ingenting om hva som er på lager på nettsida.

Er det noen som har prøvd dette mht nettkjøp på tidligere "venners venner...." og om rabatt-ordningen fungerer som den skal på ulike varer?

Link to comment
Share on other sites

Våpen defineres av våpenloven.

Slik at ammunisjon, optikk og tilbehør til våpen skal omfattes av tilbudet slik det fremstår i eposten de sendte ut i dag.

Hvis ikke driver de med villedende markedsføring og du kan klage til forbrukerombudet.

Link to comment
Share on other sites

En kan jo bestille varer på nettsida til XXL,og da skal rabatten komme fram automatisk mener eg det står. Men 25%-rabatten gjelder jo kun for lagervarer,og det står jo ingenting om hva som er på lager på nettsida.
Det stemmer faktisk ikke. Jeg sjekket Weatherby PA-08, og på den står det:

 

Bestillingsvare. Du må beregne ekstra leveringstid.

 

http://www.xxl.no/Root/Jakt/Jaktutstyr/Skyting/Småvilt/Hagle/weatherby-Hagle-Weatherby-PA-08-Synthetic-26´´12-76-66-cm/p/1059549_1_Style

Link to comment
Share on other sites

Bestillingsvare, er varer som ikke ligger i xxl vinnelige sortiment. Men varer som kan bestilles for levering fra agentur.

Meg bekjent er det kun varer som er i butikken som er dekket under venners venners fest.

Med andre ord er ikke varen i butikken kan en ikke få den for rabatt prisen.

Link to comment
Share on other sites

tekst fra mailen om tilbudet:

 

"Ved handel på XXL.no gis rabatten automatisk på produkter som omfattes av tilbudet. Der MÅ du imidlertid huke av for abbonere på nyhetsbrevet i kassen for at ordren skal ekspederes med rabatt."

 

Så skal være 25% på nettsidene også!

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte zeiss RF 8x45 ifjor . Butikkpris var 21000 og nettpris var i overkant 17700,- Jeg fikk da 25 % rabatt av nettpris selv om jeg kjøpte i butikk.

Men jeg måtte maile Oslo for å få det ordnet . Han i butikken ville kun gi 25 % på butikkpris .

Jeg hentet faktisk kikkerten 1 dag etter at "venners venner " tilbudet var over.

 

 

ser ikke ut til at rabatten trekkes fra i kassa på kikkertsikter. Det gjør den på andre produkter :forvirra:

 

Et lite tips - snakk med avdelingsleder som har med opptikk å gjøre . Se om han klarer å gi deg et tilbud . da får du lapp med deg til kassen og alt ordner seg.

xxl har også 100% fornøyd garanti . Er du ikke 100% fornøyd så er det bare å sende en mail til hovedkontoret. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Var inne på nettsiden i natt, og sjekket om de hadde garmin astro der. Da jeg la den til kassen viste den at jeg fikk 25% på den, og da tenkte at jeg måtte bestille en med en gang i dag når jeg stod opp. Når jeg stod opp i dag så hadde de fjernet rabatten. Fy søren å irriterende. Sendte mail til xxl og spurte hva jeg skulle gjøre. Er det noe håp at de er snille? :P Selv om det står på siden at det kunne skje. For hadde jeg bestilt den i natt, så hadde jeg jo fått rabatten.

Link to comment
Share on other sites

Var innom XXL Lade en snartur og endte opp med en Zeiss Classic 2.5-10x50 m/lys til 6750,-

Det får vel bli julegaven til meg selv i år, tenker jeg.

Tanken var å sette den på Foxen og degradere den nåværende Weaveren til salongen.

Ko-stens, jeg har lest alt for mye om .222en din, så jeg skylder på deg :)

Link to comment
Share on other sites

:forvirra:

 

Javel? Det hadde jeg aldri trudd. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med villmarksavdelingen der, og har aldri måttet krangle på noe.

 

Nå skal man jo ikke nevne navn og slikt på åpent forum har jeg skjønt, men jeg har veldig lyst til å spørre deg hvem du handlet av. Jeg var inne rundt 11-12 tror jeg, og fikk som sagt 25% på både våpen, ammo, tennhetter og kuler. Og det ble mye ammo. Bare positivitet fra selgeren, selv om han måtte selge meg TopShot til under 30 øre skuddet. Tror ikke de tjente så veldig mye på den nei.

Link to comment
Share on other sites

Fra xxl sin side:

•Tilbudet gjelder kun varer vi har på lager, ikke bestillingsvarer. Dersom du ser en vare på XXL.no som ikke automatisk får rabatt når du legger den i kassen så betyr det at dette er en bestillingsvare, også om den ikke er merket som bestillingsvare.

 

http://www.xxl.no/info/vennefest-hos-XX ... 7.xxlapp13

 

Tror varen din er merket med bestillingsvare :cry:

Link to comment
Share on other sites

Puh,,, endelig etter en lang ringe runde fra butikk til butikk, havna jeg i sarpsborg, der var det en barmhjertig sjel som var villig til å hjelpe en fortvila og frustrert Hjort/reve jeger, som bor milevis fra en XXL. butikk. Fikk 20% på zeiss 3-12x56 HT m/ret 60. send i oppkrav, mot at jeg sendte venners-tilbudet på e-post. Så kammerater reis og handle i Sarpsborg :D:winke1: Ps.Har to hjorter igen på kvoten, og så er det rev i skogen, så nå gleder jeg meg som en unge til Julekvelden til å få montert "VERDENS BESTE" skumrings-sikte!!!

Link to comment
Share on other sites

Vil bare nevne at dersom du skal bestille fra XXL via internett, så må du være over 18 år for å få bestille med fakturabetaling. Fikk ikke dette til i går kveld, og fikk bekreftet mistanken min på mail til XXL i dag. Enten må du være over 18 år, eller så må du ha VISA med mulighet for internettbestilling, eller bruke foreldres kort. Bare tips så andre ikke sitter fast på samme måten jeg gjorde.

 

PS. Legger til at jeg fikk 25% rabatt på ammunisjon i nettbutikken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...