trex Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Heisann. Eg vurderar å kjøpe SW model 29 og har eit par på hand men med feil løpslengde. Er det nokon som har erfaring med bytte av løp på desse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogsom Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Børsemakeren på Gresvig byttet løp fra 4 til 8-3/8 tommer på min. Ble knallbra!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trex Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Flott. Kva betalte du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogsom Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 2200 ink løpet. Men, det er tre år siden tror jeg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobrikk Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Børselars tok 4000.- for Lothar Walther pipe i 8.5" til min 629 for 2 måneder siden Blir vel noen kroner ekstra for et korn i tillegg tenker jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaaredump Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Valgte å la en våpensmed gjøre jobben for å slippe mikkmakket med søknad om våpendel, bestilling og tilpassing. Fikk bytta 6" løpet mitt i et (originalt)8 3/8 på min 629 for drøye totusenlappen inkl bytte/tilpassning. (tror han tok 600,- for bytte/tilpassing og at selve løpet kom på 1.800,-) Bytta nå i vinter/vår. Tok riktig nok "vinter og vår" før løpet kom, utrolig lang leveringstid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trex Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Takk for svarene. Då er revolveren kjøpt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brassy Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Heisann.Eg vurderar å kjøpe SW model 29 og har eit par på hand men med feil løpslengde. Er det nokon som har erfaring med bytte av løp på desse? Dette er plankekjøring for alle børsemakere Koster fra kr 2000 og oppover, etter hva du ønsker av merarbeid, se flere andre tråder på dette forum om dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts