janove Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få kjøpt et sluttstykke til en Remington 700 i .223? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
30Ihmsa Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Midway Norge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnarso Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Hei og god kveld. Har noen Remington slyttstykker liggende tror en av de er til en 223 men litt usikker på om det er til en mod 700 .. Men det kan vi Evt sjekke ut Mvh Agnar Solberg.Råde.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janove Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Da har jeg kikket litt og jeg trur at problemet jeg har er at ejektorn er ødelagt, mye mindre problem at fikse. Jeg var redd for at jeg var nødt til å få en helt ny bolt. Noen som har erfaring med at skifte ut denne ejektor delen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mas-36 Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Null problem. Bare pirke den ut med en liten flattrekker og presse inn og dytte den nye på rett plass med samme skrutrekker. Barnemat å fikse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janove Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Gjett hvis jeg er glad at det er denne fille tingen og ikke hele bolten som må skiftes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peders Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Det er ytterst sjelden man må skifte hele bolten. Alle bevegelige deler kan skiftes så dette bør gå greit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts