Ole-Johan Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Har noen erfaring med Uovision UM 535 ? Jeg er ute etter et mms/e-post-kamera som er vanntett, greit å stille inn, med ok bildekvalitet, med mulighet for eksternt batteri og som gjerne holder en stund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klumsen Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Har et Uovision IR Black led ferdig satt opp til telenor M2M. Kan kjøpe det for 2500,-? El bud? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Johan Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 Trur ikke jeg kjøper kamera brukt. Har du noe erfaring med det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorrlausen Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Det kan uansett ikkje bli verre enn SG kameraet.....det er iallefall eit kamera du bør styre unna!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Såvidt eg veit så skal Uovision kameraet vere eit godt valg,men eg har ikkje noko erfaring med det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeger'n Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Har et 535 og er ikke spesielt fornøyd med nattbildene. Noen ganger overeksponert, noen ganger undereksponert og noen ganger helt OK. Bilder i greit lys blir bra. Oppsett og funksjon forøvrig har vært stabil. Så enkelt at selv "bestefar" kan sette det opp via PC. Ikke noe kluss med sending og jeg har mitt stående på en plass der signalene er dårlige. Kjøpte med ekstern antenne, men har ikke fått behov for den. HUSK: Oppsettet lagres på minnekortet, ikke i kameraet. Skal du skifte brikke så må hele operasjonen med oppsett gjøres til det kortet også, evt kopiere ALLE filer og mapper fra det ene kortet til det andre. Bildene i DCIM mappa kan selvsagt slettes. Fordel: Du kan sende mld motsatt vei for å be om at kameraet tar video i stedet for bilder, f.eks. om du får en MMS der motivet kunne vært moro å ha video av. Bytta batterier etter ca. 3000-3500 bilder. Da ble det vel ca 500 mms i den perioden også. Ikke ille det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Johan Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Er det kanskje andre vanntette kamera'er som er bedre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klumsen Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 De dataene som ligger på kortet leses bare ved komando. Laster det inn en gang og kan lagres på pc etterpå. Kan bytte minnekort som en vil. I hvertfall på mitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts