Jump to content

Rype/småviltjakt i Grong og omegn.


Raudnakke

Recommended Posts

Heisann. Det har seg slik at jeg fra 22. til 27. september er på familietur til Grong for å besøke svigermor. Ser at så mange dager i hælene på svigermor, frue samt to døtre kan tære hardt på en småviltjeger, og Namsos har ikke flere butikker enn at jeg klarer å bli lei etter en halv dag...

 

Heldigvis har jeg fått aksept for å pakke med hagle, sekk og fjellstøvler og håper derfor å kunne få jakta litt :)

 

Ser at det er en del dagskort å få kjøpt, selv om de fleste ikke selges fritt før 25. Mitt spørsmål blir derfor som følger; Er det noen som har tips til meg om hva som er tilgjengelig? Kanske noen som orker å dra med seg en sørlending på noe?

 

Jeg er i utgangspunktet fuglejeger, med rype som favoritt men er definitivt ikke kresen. Bikkja blir desverre hjemme, siden svigermor er allergiker....

 

Alle tips og forslag mottas med takk :)

 

raudnakke

Link to comment
Share on other sites

Stor takk til Sharpshooter for info. Jeg kommer til å ha bil til rådighet, så jeg ser det ikke som et problem om jeg må kjøre 1 time eller så. Derfor er Namskogan, Lierne, Overhalla, Nordre Snåsa o.l. også av interesse.

 

Det jeg ønsker meg er vel mest muligheten for støkkjakt på rype der jeg kan ta en dag av gangen....

Noen flere som vet av områder som selger dagskort før 25/9 ?

 

mvh

 

raudnakke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...