Jump to content

Beste pris på kuler


AcidRain

Recommended Posts

Best å best.. 9mm kjøper jeg på XXL Berrys, 510.- for 1000st 115grs og 590.- for de som veier 124grs. Jeg skyter disse grunnet pris og jeg oppnår likedane samlinger som med fabrikkammo. Jeg vinner neppe noe NM i år men det er ikke kulenes sin feil :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvilke kuler bruker du og hvilke våpen?

Skal brukes for min del i Dynamisk skyting så mm presisjon er ikke et Must.

Om det var meg du spurte så bruker jeg Berry's 115 eller 124grs i 9mm STI Targetmaster til trening og H&N 115grs HP TC til Konkurranse

 

I revolver bruker jeg 148grs HBWC til Trening\Stevne i en S&W 686

Link to comment
Share on other sites

Har ladet med Berry's 124 gr til 9mm nå. Ser ut til å gå bra i Neuhausen P210-en min, mens jeg er litt usikker på hvor godt de går i Shadowen. Betydelig større spredning med Shadow i side by side sammenligningen jeg tok her forleden. Mer usikker på hvor godt Frontier 147 gr går i P210 fra tidligere, men hadde ikke Shadow da for side by side.

Tenkte lade opp med Frontier 124gr neste gang og kjøre sammenligning igjen.

Bruker Shadow til production, så hyperpresisjon er ikke en issue slik sett, men om den ene eller andre går litt bedre og ellers koster det samme så er det jo greit å forholde seg til.

Men, de hadde ikke Berry's på xxl nå, så det er jo ikke noe alternativ nå åkkesom.

Link to comment
Share on other sites

Bruker i 9mm 124 gr Frontier FP fra Landrø i en 6" Pardini GT. 4,7 gr N-340 gir faktor 137. Bra samling.

 

Har ladet 100 kulegrossisten 9mm 124 gr FP (70 øre) med 4,3 gr N-340 som jeg skal teste i helgen.

Skal også teste kulegrossisten .45 200gr LSWC (80 øre) med 4,7 gr N-320.

Link to comment
Share on other sites

Kan vel legge til at de aktive skytterne i Halden PK som lader selv (alle tre av oss) bruker Berrys 9mm kuler, det går da i Glock 19/26 CZ Shadow, men såveø Pardinis, andre CZ modeller osv har fått prøve våre ladninger og dem funker helt ok og er ikke det som stopper oss fra å komme høyere på resultatlista.

 

Berrys 148grs HBWC brukes til stevner når den lokale våpenpusheren ikke har H&Ns HBWC 125grs kuler på lager.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker H&N sine 115 grains belagte kuler. Treffer der jeg har vett til å peke, og fungerer greit på alle vis. Sist jeg kjøpte kuler ga jeg 70 øre stykket. Litt dyrere enn Berrys og Frontier, men jeg skyter såpass lite 9 mm at prisforskjellen har liten praktisk betydning.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...