MagnumMagnus Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Noen som har gode eller dårlige erfaringer med Walther P99? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRX 850 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Kjempe fin å bruke til å slå inn splinter og liknende på årntlige våpen hvis du ikke ønsker å lage merker Litt å ta i men solgte min veldig fort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klatrechris Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Som over. Har prøvd noen hundre skudd med en kompis sin. Dårlig avtrekk, elendig presisjon( henger muligens sammen med avtrekk, umulig å få fatt på deler(ny pipe p.g.a sprekk tok 1,5 år å få tak på gjennom xxl garanti) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Du får nok heller kjøpe en PPK, vet om en til salgs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erlend Meyer Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Jeg ville krevd betaling for å ta i mot en slik, av en enkel grunn: Service. En kamerat knakk utstøteren for et par år siden og den delen har vært umulig å oppdrive. Om det er produsent eller importør som er problemet aner jeg ikke, men noe er riv ruskende feil når de ikke kan ha deler på lager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnumMagnus Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Prøvde en i går og likte avtrekket godt. Men 1 hånds skyting på 25m. funka dårlig, men med 2 hånds var presisjonen bra, alle skudda satt sånn jeg normalt skyter med min CZ 75. Kjedelig hvis det er så vanskelig med deler da... Og lyddemper koster jo mer enn pistolen ny! hehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRX 850 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Skulle vel ikke være avataren din som har fått deg på p99 tanker. Men selv han forkastet den etter en film eller to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Hehe det kom vel noen kommentarer fra Magnus på banen i går ja, noe sånt som "ikke engang Bond skyter på 25m" hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnumMagnus Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Har ikke noe med avataren og gjøre nei,, men James Bond er og vil alltid være kult! Helt riktig det Tom K. James Bond skyter da aldri på 25m. press skive med en hånd! hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnumMagnus Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Er en kamerat som skal selge sin billig, kun gått 200 skudd, han skyter typ 1-2 ganger i året så han vil bare bli kvitt det han har, bortsett fra 500S&W da! Den er morsom! Her prøver jeg den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts