Kristianj Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Hei! Jeg har akkurat skaffet meg en Maxus sporting carbon og la merke til noen kraftige slitasjer på bolt etter første runde på leirduebanen. Googlet fenomenet og fant dette fra et amerikansk forum. http://www.duckhuntingchat.com/forum/vi ... 96&start=0 Er det flere med maxus som har samme slitasjer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemBro Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Hei, jeg har samme modell Maxus hagle som deg, med det samme merket på sluttstykke hodet. Kan vel ikke tenke meg at dette er noe å bry seg om. Har stort sett brukt Rem Wingmaster HD nr 4 i 12/89 og da blir det bra med fart i sakene, og den får gått seg til.. Skyt og nyt en herlig hagle. (når jeg kjøpte min ble det morro å ta med hagla ut ,og det ble 3 rev i vinter med den) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts