Litago Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Produseres denne enda? og finnes den da enda i 30-06 http://www.classicvapen.com/KR1-Tracking.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peacemaker Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Hvis den ikke har det, så skal i alle fall Merkel slutte å produsere KR 1. Du finner noen på finn.no, men titter du over til Sverige finner du en god del mer av de. Der har de vært relativt populære og. Jeg har hatt en Merkel KR 1, ei flott rifle det, men så kom havesyken og den ble solgt. Noen ganger angrer jeg på salget, men sånn er det. Du roter mye på valg av rifle. Først skulle du ha en Marlin bøyle i 45/70, og så er det Ruger som er valget, men så begynner du plutselig med Blaser og Merkel. Da skal jeg komme med et godt råd: Slutt og les så mye her, dra heller til butikk og kjøp ei rifle, skyt med den, få dine egne erfaringer og preferanser, og er du fornøyd så ha den videre. Viss ikke selg den og kjøp ei anna rifle. Kjøp gjerne brukt, da blir ikke kostnadene like ille. Jeg går nesten konstant og har havesyken etter nye våpen, jeg kjøper og selger(det er en del av hobbyen). Den rifla som blir brukt mest nå er noe så enkelt som ei Remington 700 i 7mm-08. Ikke gjør ting så vanskelig, kjøp ei rifle, skyt og kos deg med den. Ikke være redd for at den ikke er robust nok, de fleste rifler tåler å brukes. Lykke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 Tracker i 30-06 har de sluttet og lage og KR1 er på vei ut til fordel for Helix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolverine67 Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Fortsett å les her du. Det er lov å fundere over våpenvalg. Interessant er det og. Men du bør vel se til å kjøpe ei børse eller to nå, slik at du kan få skutt litt? Jeg holder fortsatt på rådet jeg ga i en annen tråd, RUGER! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 Lese her kommer jeg til og gjøre! venter forsatt på søknaden i retur skulle vist ta 4-5uker før jeg skulle få den tilbake igjen har vel gått 2 uker eller så nå Ruger er veldig fristende men det må jeg si Blaser er også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts