Jump to content

Anmeldelser


dimex

Recommended Posts

Er det mulig å få noe slikt som en forumdel dær man kan "anmelde" utstyr osv man har / har prøvd ? Dær alle som vil kan legge ut sine erfaringer ? Skulle vel ikke by på det største problemet i verden å moderere heller, da jeg ikke ser for meg at alle går wild og legger ut alt mulig tull..

Link to comment
Share on other sites

Jeg henger meg på denne. Et testkammer eller noe i den dur. Her kan folk skrive sine tester og erfaringer med forskjellige våpen, ammo, +++. Ser også for meg at folk som ev. skal kjøpe seg nytt våpen etc går innom der først før de legger ut en ny tråd med *skal ha ditt, hvilke erfaringer har dere på det?*. Jeg vet hvertfall at jeg ville gjort det. (Tilogmed jeg :shock: lager nye tråder (som kansje er unødvendige) om ting jeg vurderer å kjøpe, for å høre om andres erfaringer).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hei. Jeg savner også en "erfarings-database"

På båt-forumet http://baatplassen.no/i/index.php, har de en slik side.

http://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=default&forside=1

( Kjekt når man er på utkikk etter ny brukt-båt. )

 

På samme måte kunne man søkt på erfaring av våpen, hvilke patroner som funker bra i AKKURAT DEN BØRSA.

Mange her inne som forteller hvilke patroner som er bra, men de forteller ikke hva slags våpen de bruker.

F.eks busmuth BLA BLA,

 

Bør ikke slik info være med? :?:

 

Kjekt for oss som ikke har Baikal eller Remington hagle.... :wink:

Joda, testskyting er ok, men å høste andres erfaringer er også nyttig.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg henger meg på her - jeg tror Kammeret ville være mye enklere (og ble bedre) å bruke dersom dette ble gjort. Et forum kan ikke brukes til alt (eller passer ikke til å bruke til alt). mac1.no er ett eksempel på en side som har strukturert og laget funksjonalitet som passer behovet - det finnes mange andre eksempler også.

 

PS: Finnes det en utviklingsplan for Kammeret? Jeg så noe i en tråd hvor noen fra styret snakket om at det snart skulle komme noe spennende - hvorfor ikke dele dette med brukerne?

Link to comment
Share on other sites

 

PS: Finnes det en utviklingsplan for Kammeret? Jeg så noe i en tråd hvor noen fra styret snakket om at det snart skulle komme noe spennende - hvorfor ikke dele dette med brukerne?

Jepp!

Jeg vet ikke hvor spennede det blir, men vi håper i alle fall at det vi jobber med nå vil bli godt mottatt av brukerne av forumet.

Vi har snakket lenge om en portal med nyheter, artikler, og det denne tråden handler om, nemlig tester og anmeldelser (av utsyr og stasj som vi ikke visste vi hadde bruk for før vi leser testen.) :)

 

Vi er jo nå blitt ett år og alle forum og nettsteder med respekt for seg selv bør ha en skikkelig portal. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...