TheMogul Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Kjøpte en Weatherby SA-08 på mandag og fikk for første gang mulighet til å sette meg ned å fikle med den i kveld. Har erfaring med O/U og S/S fra tidligere, men ikke halvauto. På min hagle så er det ikke mulig å trekke tilbake låsekassen for å lade hagla med mindre sikringen er AV!? Låsekassen stopper etter ca. 2cm når sikringen er på, og dermed ikke mulig å lade med skudd eller spenne avtrekkeren. Dette er jo ikke bra i det hele tatt i såfall Stemmer det også at det ikke er mulig å lade magasinet før man lader kammeret? Har sett alt av videoer på nett og lest manual opp og ned i mente, men ikke mulig å bli klok på det. Virker ikke helt trygt i mine øyne at det ikke er mulighet å fylle magasinet uten å legge en i kammeret først. Håper noen kan komme med tips og kommentarer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts