ZenotiX Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Hei jeg lurer på om noen i trondheim område har en steyr recoun/tactical scout kan være hvilken som helst av modellene. som har mulighet for at jeg kan prøve en? ikke å skyte osv men å prøve holde etc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinJ Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Bor ikke i Trondheimsomeråde, men kan varmt anbefale nevnte rifle. Topp kvalitet og god presisjon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varaldset Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Kjøpte Scouten for en liten tid tilbake og den kan anbefales. Jeg er ingen fantastisk rifleskytter, og jeg måtte faktisk klø meg i øynene når jeg så hvor stabilt jeg klarte å skyte med denne børsa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaktdalen Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Er ikke noe å lure på dette. Beste bolt børsa som finnes til jakt. Har du penga er det bare å handle. Du kan ta den med i senga om kvelden og kjenne på den der. Paal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&P79 Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Til notis får man nå denne børsa importert med flammedemper og dermed ferdig gjenget for eventuell lyddemper. Har selv bestilt en hos Våpen søilen med gjenger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HighPower Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 @M&P79: Er du sikker på at du snakker om samme rifle ? Steyr Scout leveres meg bekjent ikke fabrikkgjenget eller med flammedemper. Ruger Gunsite Scout Rifle derimot gjør det, og den er Søilen også importør for. Er forøvrig stolt eier av en Steyr Scout i .223, og slutter meg gladelig til lovprisningene over. Fantastisk våpen, men sterkt vanedannende, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&P79 Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Jeg prater om Ruger Scout jeg whops Sorry... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZenotiX Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 blir scout på meg ser det utsom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rausheim Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Du vil ikke angre! Den har alt som trengs innebygd. Tofot, backup-sikter, ekstra magasin +++. Men aldri prøv å stappe inn ei kule uten å bruke magasinet. Børsa har veldig mange skarpe kanter innvendig og jeg har døpt den børsa en del ganger for å si det sånn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts