jørgen s Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Hei, Vet mange kan litt om å trimme våpen.. Noen som kan å trimme sig sauer p226s x5? CO2 pistol med patron i magasin.. De på ed paintball sa jeg Måtte trimme en fjær i magasinet ? Noen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullvingen Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Hva er du ute etter? Høyere utgangshastighet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebel Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Tja. Du kan sette inn ei slappere ventilfjær. Den sitter i magasinet som de sa. Rekylen vil nok bli kraftigere, men hastigheten burde øke også Jeg har ikke gjort dette på den pistoltypen du referer til, men har gjort det på andre typer CO2 våpen med hell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jørgen s Posted May 30, 2013 Author Share Posted May 30, 2013 Jeg prøvde å demontere magasin, for å finne fjera.. Men skjønner ikke hvordan jeg skal finne den.. Skal legge til noen bilder i morgen og forklare.. Jeg er ute etter høyere hastighet, Og Treffsikkerhet? Synes kulene detter sinnsykt fort ned.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts