Mauser M67 Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Hei. Eg har et irriterende problem,, Eg sliter med at treffpunkt til stadig forandrer seg til rett under og eg må stille opp for å holde tieren.. hva i#¤¤¤%& er gale. hmv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Høres ut som klassisk napping... eller et noe er løst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser M67 Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Ja hadde det bare vært napping.. Har stilt opp til sammen 14-16 knepp for å holde tier og nå måtte eg stille enda mer. Har sjekket det som går å sjekke og alt er fast,, Den samler ok er bare at samlingene hele tiden siger. Kan det være noe som har skjedd med kikkersikte ,, tenker på inne i kikkerten. mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
900SS Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Og stilleskruen holder seg i ro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser M67 Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Hei.. Veit ikke helt hva som hadde gått gale. Tok av kikkert, sjekket alle skruer for kikkertmontasjen, og monterte sammen montasjen og monterte kikkert, brukte loctite og litt mer moment en foreskreve, og nå sitter seriene slik de skal. Ja ja Slikt som kan hende. mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts