Jump to content

lading med nosler kuler

Lammon

Recommended Posts

hei. jeg skal lade 308w med nosler 155gr custom competition HPBT og 150gr partition spitzer med vihtavuori N140. Er detnoensom har erfaring med disse. ønsker en ladding som gjør at disse går likt slik at jeg slipper å skru om sikte når jeg skal skyte med disse. kan det finnes en lading på disse som går noe likt med NATO AMMO?

Hviss du har tillgang på cronograf kan du måle hastigheta på Nato og lade deg opp mot samme hastighet med Nosler cc.

Nato har ca 830 m/sek i min rifle .Jeg lader med Norma 11.Tipper du skal bruke 42-44 gr med N140 for å duplikere Nato ammo.

Har4 rifler i 308Win ,men bare 2 av dem har nogen lunde samme treffpungt med Nato og Nosler cc med 44gr Norma 11 på 100 m.

En link til en lignende tråd her på kammeret

viewtopic.php?f=17&t=70154

viewtopic.php?f=17&t=73814

Treng litt innspel på lading av Nosler CC i 168 grain.

Eg har ein pussig situasjon der eg slit fælt med å få denne kula til å gå i det heile tatt. Eg lader forøvrig også med N11 i all hovedsak. Eg får både Sierra hpbt og Lapua scenar i samme vekt til å få heilt supert, men ikkje Nosler CC. For å gjere det heilt komplett merkeleg, så lader eg jaktammo til denne børsa med Nosler Accubond - som også går som ein stråle.

Har prøvd ladningar no fra heilt ned i 42 grain og opp til 44,5, med like labert resultat. Har lada opp noko i 41 grain no, berre for å "ha prøvd alt". Lågar bør eg vel ikkje gå? Kruttskifte til N150 hjalp heller ikkje. Settedybde har eg variert frå 70 til 71 mm.

Ladninga som går godt hos meg i kulevekt 165-168 grain er 43 - 43,5 grain N11, evt 43 grain N150. Då er eg på 15-20 mm mm. Med CC-kulene så langt er eg så vidt innafor ti-12 cm (!). Frustrerande.

Ein klar tendens i børsa at den går best med moderate til svake ladningar. Børsa er Rem 700, løp 47 cm og med S&L-demper.

Prøv å endre patronlengden. De fleste hjemmeladere forsker utelukkende på forskjellige kruttyper og mengder, og glemmer friflukt og patronlengde.

Som et forsøk kan du bruke N11 med kruttmengden som gir best samling, og lade opp 3 patroner i 0,5mm intervall fra 69 til 73mm. For ordens skyld så har 3-4 av mine 308 løp gitt svært god presisjon med COL fra 72,4 til 73 mm.

Hvis ikke det går bedre enn 10-12cm etter det du har prøvd, og den går så bra som du sier med alt annet, så ville jeg snart droppet cc kulene og konstatert at rifla ikke liker de. Men om du klarer å hente inn 8-10cm på å justere patronlengde hadde det vært gøy. Kom med resultat når du har prøvd litt til, interessant å se.

Ingen avvik å snakke om på vekt (0,2 grain) eller lengde. Det eg derimot ser når eg legger kula på langs i mikrometeret, er at det virkar å vere ein liten "kant" i overgangen til boat tailen; at dette er kulas tjukkaste punkt. Skal det vere slik? Dette er langt mindre markant når eg samanliknar med f.eks. Sierra Match King eller Scirocco.