mikkimikk87 Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Heisann! jeg har snuset litt på denne pistolen fordi jeg har lyst til å bytte ut den 9mm jeg har og kjøpe shadow i stedetfor. Men, jeg har ikke fått prøveskutt en enda og lurer derfor på om det er noen kjempesnille sjeler der ute som er villig tilå la meg prøve sin Shadow et par mgasin for å sjekke om hvordan jeg skyter med den kontra den jeg har og om mulig i morgen, Kan også være i akershus men i områdene nærme moss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikkimikk87 Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 er det ingen her med CZ shadow som er villig til å la meg teste den altså? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rausheim Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Har ikke en slik en, men hadde jeg hatt, så skulle du fått prøvd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varegg Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Slenger meg på denne, hadde jeg hatt skulle du fått prøve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Jeg har den ikke selv, men et par andre i Halden PK har. Stikker du innom torsdag kl. 18.00 går det sikkert ann å spørre om og få prøve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Adams Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Som Lindskog sier, ikke noe problem. Klubbledere kommer og han skyter Shadow. Ta med det du har av håndvåpen og ta en treningsøkt med oss andre i Halden PK. Vi skyter innendørs, serverer kaffe og brus og har det ellers hyggelig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell B Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Jeg har en litt modifisert. Bor i Vestby, men må bruke oppegård sin bane ettersom vestby pk kun har .22 bane. Men ta gjerne kontakt. Sent from my HTC using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikkimikk87 Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Hei igjen! Var nå på halden PK og prøvde 2 stykk. og må si at dem var awesomme! Tusen takk til eierene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Bra du ble fornøyd. Man gjør ikke mye feil med en Shadow, det er helt klart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Adams Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Hyggelig du tok deg en tur med familien. NAIS stevne i dag så jeg var litt opptatt men jeg håper du fikk noe ut av turen hit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts