Jump to content

KAMMERET OPPE IGJEN


H. Nilsen

Recommended Posts

Ehhh og det var hva da sa de? :shock::shock: Jeg er i hvertfall NOOB

Ingen tvil om det.

 

og gammel gutt! :oops:

Javel, hvilket nickname hadde du på 80-tallet?

 

( men ikke nerd i alle fall....)

Vi kan alltids finne noen andre kallenavn som passer deg bedre da, jeg har en del på lager som jeg kan porsjonere ut.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Generell feil

SQL quoteERROR [ mysqli ]

 

Table './kammeret_no/phpbb3_topics' is marked as crashed and should be repaired [145]

 

En databasefeil forekom under lastingen av siden. Vennligst ta kontakt med forumets administrator hvis dette problemet vedvarer.

 

har vært intens plaget med denne beskjeden i dag, skulle bare melde fra.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Generell feil

SQL ERROR [ mysqli ]

 

Table './kammeret_no/phpbb3_topics' is marked as crashed and should be repaired [145]

 

En databasefeil forekom under lastingen av siden. Vennligst ta kontakt med forumets administrator hvis dette problemet vedvarer.

 

har vært intens plaget med denne beskjeden i dag skulle bare melde fra:P

 

Samme her.

Link to comment
Share on other sites

Takk for det, du er ikke den eneste. Er litt uklart hvordan det har skjedd, men det er iallefall fikset. Mistenker at noe skjedde i går kveld, men hendelsesforløpet er litt uklart. Fint med tilbakemelding iallefall :-)

 

Så altså: Dette *skal* være fikset. Hvis dette forekommer mer, så gi beskjed.

Link to comment
Share on other sites

Takk for det, du er ikke den eneste. Er litt uklart hvordan det har skjedd, men det er iallefall fikset. Mistenker at noe skjedde i går kveld, men hendelsesforløpet er litt uklart. Fint med tilbakemelding iallefall :-)

 

Så altså: Dette *skal* være fikset. Hvis dette forekommer mer, så gi beskjed.

 

Virker som det er i orden nå.

Link to comment
Share on other sites

General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

 

Table './kammeret_no/phpbb3_sessions' is marked as crashed and should be repaired [145]

 

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

 

 

denne beskjede har jeg fått når jeg har prøvd å logge på de siste 40minuttene.

er vell samme som sist?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke opplevd mye av de feilmeldingene som er gjengitt, trolig fordi jeg er lite på forumet på kveldstid. Men idag har jeg svært ofte opplevd at "Siden kan ikke finnes". Altså den vanlige HTML-feilmeldingen når en side ikke er tilgjengelig. Ikke feilmelding fra forumet, bare at siden ikke finnes.

 

mvh Dagl

Link to comment
Share on other sites

Har fortsatt store problemer idag. Både med den tidligere nevnte feilen at siden "finnes ikke", samt at jeg nå også får en MySql-feil. Feilmelding som gis på denne er at det er for mange connections.

 

Kan forsøke flere ganger på rad, uten at det hjelper. Så plutselig, fungerer det igjen (som nå)

 

Mvh Dagl

Link to comment
Share on other sites

Chaten funker som en drøm, men ble litt oppgitt da det første som skjedde på chatten var at denne karen sendte PM til meg:

 

Guest9477: hi

Haldis: hi

Guest9477: male or famle

Haldis: why do you want to know?

Guest9477: i want famle

Guest9477: sorry

Haldis: female?

Haldis: i dont think this is the best place to pick up a girl

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

... så om noen oppdager at ting er annerledes (enten til det verre eller det bedre) så gi beskjed i denne tråden.

 

 

Du har sikkert fått hundrevis av slike meldinger alt, men dette skjer meg hele tiden når jeg forsøker å bruke søkefunksjonen:

 

Generell feil

SQL ERROR [ mysqli ]

 

Table './kammeret_no/phpbb3_search_wordmatch' is marked as crashed and should be repaired [145]

 

En databasefeil forekom under lastingen av siden. Vennligst ta kontakt med forumets administrator hvis dette problemet vedvarer.

Vennligst gi beskjed til en forumadministrator eller webansvarlig: admin@kammeret.no

Link to comment
Share on other sites

 

Det jeg merker mest til akkurat nå er at søkefunksjonen ikke fungerer, den har ikke virket for meg på flere dager. Søker jeg på google kan jeg finne riktig tråd. Andre med samme problem?

 

Jeg har brukt søkefunksjonen flere ganger om dagen. Ingen problemer å melde. Mulig jeg har gullhår :)

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Fremdeles problemer med å komme inn på chatten noen ganger.

 

"rambler IRC" står det, og "connecting", og streken snurrer og snurrer. Logger inn som gjest, og med nick, men nei...

 

Er det samme nick på chatten som på Kammeret ? Har aldri prøvd det noen gang. :oops:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Da ble jeg også kastet ut, men før det skjedde, kom denne meldingen kom til syne hos meg, idet elmo, Fulmen, og hansen_deluxe ble plutselig "usynlige" for meg. (likelydende for alle 3)

 

"hansen_deluxe has left the chat. (citrus.everywherechat.com indigo.everywherechat.com)"

Link to comment
Share on other sites

Fikk opp dette når hele røkla datt ut:

 

carl_gustav has left the chat. (indigo.everywherechat.com citrus.everywherechat.com)

Harefroken has left the chat. (indigo.everywherechat.com citrus.everywherechat.com)

Thor` has left the chat. (indigo.everywherechat.com citrus.everywherechat.com)

Rufus has left the chat. (indigo.everywherechat.com citrus.everywherechat.com)

Tussa has left the chat. (indigo.everywherechat.com citrus.everywherechat.com)

Harrajegern has left the chat. (indigo.everywherechat.com citrus.everywherechat.com)

Vaskebjorn has left the chat. (indigo.everywherechat.com citrus.everywherechat.com)

Bukke has left the chat. (indigo.everywherechat.com citrus.everywherechat.com)

Link to comment
Share on other sites

jeg får ikke opp chatten når jeg sitter på jobb :oops:

virker som serveren har sperret irc...

var mye artigere på jobb før når jeg kunne chatte (det var vel kansje slutstykke chattn...)

blir det en "normal" chat ettet hvert, eller er dette den endelige produktet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...