Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det er ikke noe eksplisitt forbud mot sporlys, men det blir av enkelte regnet som ... tja... useriøst? Våpen og skyting skal ikke være morsomt, det skal være seriøst. Altså er jakt og konkurranse akseptert, mens ting som uformell hyggeskyting blir sett ned på.

Posted

Det er sant det som erlend sier, trist men sant. Søknaden er godtkjent som grov innskyting av våpen. Så vil snart skrive i tråden min igjen, må bare få tid å komme meg inn på søylen igjen.

Posted

At det er trist er vel mere opp til hvem enn spør eller snakker med. Vis enn forventer at skyting bare skal være morsomt, også videre får vite eller høre at det bare er seriøst, da er det nok mulig at det kan føles trist. Fordi enn får vite noe man ikke hadde forventet, altså noe som kan bli beskrives som en negativ overraskle

Posted

Er ikke så mye å trakte etter disse sporlysene, de blir gamle med tid og stunder! Har de seneste årene donert bort de jeg hadde liggendes her til samlere og andre som hadde våpenkort for 22.lr her på kammeret!

Så med andre ord, jeg savner de ikke.

Sako_35

Posted

jeg hasse ei pakke med rws .22short som jeg skøyt opp i mørket i vinter, de lyste som bare dèt... :shock:

jeg aner ikke hvorfor, men det gjør kansje noen andre?

Posted

Enig i at Eley Tracer var ferskvare, men da fungerte de også bra. Jeg syntes de var fantastisk festlig da jeg var yngre, og selv om jeg ikke lenger ser så mye behov for slikt (jo, kanskje med nattkikkerten på rugeren) så unner jeg den kommende generasjonen den samme gleden. Å se kulebanen med egne øyne kan være ganske lærerikt.