Jump to content

Sordin Supreme Pro-X eller Peltor Tactical XP?


308.win

Recommended Posts

Hva hadde dere valgt dersom valget stod mellom Sordin Supreme Pro-X og Peltor Tactical XP?

Den store fordelen med Sordin Supreme Pro-X slik jeg ser det er at de er vanntette og tåler regn, ergo så kan de brukes i all slags vær, samtidig som klokkene ikke er så klumpete.

Link to comment
Share on other sites

Ja, er de virkelig vanntette...? Mitt første par fungerte i ca 1 sesong før jeg måtte sende de inn, og endte opp med et helt nytt par på garantien. Kameraten som kjøpte samtidig har allerede gitt opp sitt par nr. 2...

 

For all del - det er helt formidabelt å jakte med disse kontra å gå med øresus i 2-3 dager etter smellen, men om de nå virkelig er så fabelaktig solide som man vil ha det til stiller jeg en del spørsmålstegn ved.

Link to comment
Share on other sites

Eg har hatt eit par Peltor Tactical XP i eit par dager. Dei har ein del susing som eg berre ikkje klarer å høyre på, så dei blir returnert til butikken i dag. Har eit par frå Sordin og dei finst det ikkje støy i, men dei er ikkje spesielt komfortable å gå med og ikkje har dei mulighet for lenger "release time". Lyden er ellers bra i Peltor, dempinga var god og dei var veldig komfortable å gå med.

 

Kan og nevne at Sordin har ein standard 3,5mm kontakt for radio, men på Peltor Tactical XP på ein ha ein spesialkabel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...