Jump to content

Suselyd i hørselvern


rsubsonic

Recommended Posts

Kjøpte meg eit sett Peltor Tactical XP i håp om at dei er bra å bruke på skytebana. Dei er bra bortsett frå ein veldig irriterande suselyd i bakgrunnen. Ikkje så veldig kraftig lyd, men veldig slitsom. Litt som å stå eit stykke frå ein foss. Litt usikker på om eg skal kjøre garantireparasjon eller angrefrist her.

 

Er det andre som har samme hørselvern? Har dei samme lyden eller er det berre settet mitt som er dårlig?

 

Kan nevne at eg har eit sett frå Sordin og dei har ikkje slik lyd, men dei er ikkje behagelige å gå med lenge og så slit dei når det er ekko på skytebana (stenger for smellen, men åpner for ekkoet.)

Link to comment
Share on other sites

Fikk også suse- knittrelyd i mine elektroniske hørselvern etter noen års bruk i mye forskjellig vær. Tok de da fra hverandre og det var dannet seg fukt/kondens inni klokkene. La de til tørk på badegulvet og har nå 1 år senere ikke merket noe til ulyd i de.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte meg eit sett Peltor Tactical XP i håp om at dei er bra å bruke på skytebana. Dei er bra bortsett frå ein veldig irriterande suselyd i bakgrunnen. Ikkje så veldig kraftig lyd, men veldig slitsom. Litt som å stå eit stykke frå ein foss. Litt usikker på om eg skal kjøre garantireparasjon eller angrefrist her.

 

sikker på at det ikke er en foss i nærheten? :wink:

Hvis du har skrudd forsterkingen veldig opp så kan det være snakk om en svak, naturlig bakgrunnsstøy som har blitt forsterket kraftig. Eventuelt ventilasjon e.l. til klubbhus o.l. som suser (til vanlig) nesten umerkbart i bakgrunnen. Befinner det seg en PC av noe slag til elektronikk e.l på standplass, de gir veldig likt den lyden du nevner.

 

Hvis du tror det er elektronikken så send dem inn, hvis de er relativt nye og ikke har fått bank under vanlig bruk så er det en garantisak.

Link to comment
Share on other sites

Henta dei på posten i går, så dei er heilt nye. Og nei, det er ikkje ein foss i stova mi. :wink:

 

Ikkje er det vifter eller pc'er heller. Det er støy som er generert av elektronikken og blir kalla "white noise" av dei som har greie på ting.

 

Testa dei på skytebana (tunnellen) og konseptet med å kunne konfigurere lenger "release time" for bruk i rom med ekko fungerer ganske bra. Disse hørselverna er veldig, veldig bra, men samtidig heilt ubrukelige. Her hadde eg nesten funne den hellige hørselgralen og så blir det ødelagt av ein slik ting. :cry:

 

Blir ein samtale med Landrø i morgon. Enten blir det service/bytte eller så bruker eg angrefristen.

 

(Er jo litt rart at dei vart levert med batteria ferdig montert. INGEN elektronikk blir levert med batteri montert.)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...