Jump to content

M&P9 til praktisk skyting


Think!

Recommended Posts

Winge våpen har i lengere tid kjørt et knalltilbud på S&W M&P9 med hylster osv. Noen her som har brukt denne til praktisk skyting i Prodution klassen :?: Er dere fornøyd :?: Har dere hatt noen problemer :?:

 

M&P9 Pro er snart klar for å komme med på Approved lista, noen som har prøvd denne ?

Link to comment
Share on other sites

Svarte i din andre tråd men...

 

Jeg skyter M&P 9 i prod og er meget godt fornøyd med den. Flere andre , bedre skyttere enn meg, har også prøvd den og likt den. Har bare byttet sikter og satt på griptape.

Jeg synes den er mye bedre enn Glock, og har ingen reservasjoner mot å anbefale den.

 

 

Pro modellen er IKKE godkjent i Prod og vil heller ikke bli det. men du kan kjøpe 9L'en.

Link to comment
Share on other sites

Pro modellen er IKKE godkjent i Prod og vil heller ikke bli det. men du kan kjøpe 9L'en.

 

På et amerikansk forum har jeg fått oppgitt at Pro modellen snart er godkjent, de har bare ventet på at produksjonen skulle nå 2000+ eksemplarer (salgsstart mars 2008). Når CZ og Tanfoglio sine "spesialmodeller" er godkjent så hvorfor ikke M&P9 Pro :?:

Link to comment
Share on other sites

Pro modellen er IKKE godkjent i Prod og vil heller ikke bli det. men du kan kjøpe 9L'en.

 

På et amerikansk forum har jeg fått oppgitt at Pro modellen snart er godkjent, de har bare ventet på at produksjonen skulle nå 2000+ eksemplarer (salgsstart mars 2008). Når CZ og Tanfoglio sine "spesialmodeller" er godkjent så hvorfor ikke M&P9 Pro :?:

 

 

Fordi i USA skyter de etter andre regler enn i resten av verden.

USPSA Prod tillater me mere enn IPSC og har egen liste over godkjente våpen.

Du må se på Prod lista under regler på ipsc.org

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...