Jump to content

22LR/WMR kit till Blaser R 93-Erfarenheter?


Guest .358 Norma Magnum

Recommended Posts

Âr det någon här inne på forumet som,antingen har,eller har provat det nya 22 kitet till Blaser R 93 :?:

I pressen (Vapentidningen,jaktjournalen,Jakt och Jakt&Fiske) har ju kitet fått absoluta toppbetyg,bortsett ifrån priset då...

Tiden går fort och Junior blir större och större,och när tiden är mogen att skjuta med 22an,kan han ju lika gärna göra det med pappas R 93or :!::D

Link to comment
Share on other sites

Roe her har dette settet i cal.22LR, jeg har forsøkt en halv eske med skudd på banen.

 

Det eneste negativer er prisen, men har du råd/lyst løp å kjøp. Satt å plinket stålkalkun i halsen (metalsilhuett figur) på 150mtr... Var en meget god preisjon.

Link to comment
Share on other sites

Tack för svar :!:

Ja,det blir iallafall inte aktuellt just nu,får nog vänta till våren. Men ett 22LR kit till R 93an,med en Zeiss Conquest 3-9x40 hade ju inte varit fy skam... :)

Det var ju ett trevligt forum Du hänvisade mig till Skaubjønn,är det engelskt :?:

Link to comment
Share on other sites

Roe her har dette settet i cal.22LR

Har prøvd noen skudd med denna jeg også. At det er bra saker er det uten tvil. Ved første øyekast ser det litt merkelig ut med magasinet som står ut på sida som et "følehorn", men når en lå å skjøt var det jaggu ikke så dumt heller. Kjapt å ta av og på. Spesielt, men sabla bra 22lr-sett virker det som.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jeg har dette settet selv og er kjempe fonøyd, men det er et problem vist man hater å pusse. Det kan bygge seg opp en del slam å dritt rundt kammer åpningen ved bruk av ureine patroner som fører til at sluttstykket til slutt ikke vil lukke seg igjen.

 

bruker man kvalitetskudd så er problemet borte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...