Syvertsen Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Jeg satt å surfet litt rundt på våpenbutiker osv. nå og kom over noen swiss arms shr 970 til salgs hos winge. er det noen som vet noe om disse? Er dette gode våpen? og noen som vet nyprisen på disse? (De hos winge er utstillingsmodeller til redusert pris.) Jeg er litt på utkikk etter en første rifle og har egentlig mest lyst på en kongsberg 393, men de her så jo veldig pene ut. (og så fortjener jo moderlandet litt oppmerksomhet siden jeg faktisk bor i faderlandet, mistenker at det er litt skuffet over meg ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir jamalot Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Ingen?! Faktisk litt interessert i høre om disse selv. BB John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettern Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 har en shr 970 i 9,3-62 som hundefører børse.er veldig fornøyd med den.veier 3kg med en 3-9 leupold.er og løpsbytte ordning på denne,er ikke helt sikker på prisen,trur dem koster fort rundt 10 lapper nye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts