Jump to content

Exxo hagle


blaser R93 lrs2

Recommended Posts

:D Gratulerer med ny-hagle :D

 

Sær humor-advarsel.

- Kunne ikke dy meg ... Minner meg om oljeselskapet Exxon ...

Tenker oljetankeren Exxon Valdez og ulykken utenfor Canadakysten. Den "fikk" i hvertfall mange sjøfugl :twisted::twisted:

- Beklager "tullet mitt" :P

 

Skitt Jakt med ny-hagla blaser R93 lrs2!!!

:)

Link to comment
Share on other sites

hei alle på kammeret. :D Jeg har just kjøpt ei Exxo hagle fra Stoa i Arendal. :lol:8). så jeg lurte hva dere syntes om dette våpenet har ei bilde: Linken er C:\Documents%20and%20Settings\bruker\Mine%20dokumenter\thumbnail_cellphone_1219500156.jpg :roll:

 

Jeg har selv ei Exxo hagle, enten så er den dårlig, ellers er det meg som er dårlig til å skyte.. hehe.. og det er nok garantert det siste.. for haglen fungerer som bare det.. helt glimrende hagle..

Bare meg som må trene litt mer på skytingen.. hehe..

 

btw, gi meg ip adressen du kommer fra, så skal jeg alltids klare å komme meg inn på din lokale maskin og hente ut bildet :twisted: hehe..

Neida, bare tuller.. men last opp bildet til galleri'et her på forumet, så kan du linke til bildet der. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei!

 

Kjøpte en EXXO light lux kal.12 for 2 år siden. har BARE vært plaget. feil med løpsvelger,tennstift osv. har faktisk aldri funket optimalt. sendte den inn nå og fikk byttet den i en Beretta Ultra Light Lux.Fikk samme pris i inbytte som jeg betalte så det var flott. Tror jeg har funnet min ultimate hagel nå :D :D

Link to comment
Share on other sites

Hei, den hagla er kjempe fin. Jeg synes denne hagla er helt toppers, jeg har en ExXo Lux Lite, men har også hatt ExXo Standard. Den har funka helt perfekt til nå, og jeg har allerede skutt 3 Grågjess i år med den ;)

 

 

Jeg bytta ExXo Standard ut fordi avtrekkern klikka og fordi den hadde dårlig blåmaling på seg. Men er kjempe fornøyd med den nye ExXo Lux Lite jeg har nå.

Link to comment
Share on other sites

Mye må en gi for ei sånn hagle nå?

 

Det kommer åssen type av ExXo haglene du vil ha. Her har du typene, du finner bilde av dem på denne siden:

 

 

http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=10100

 

EXXO GRAND LUX 20/76 70 CM : 12990kr

EXXO LADY SE HAGLE 66CM 12/76 : 7990kr

EXXO LUX LITE HAGLE 70CM 12/76 : 9990kr

EXXO SE ADJUSTABLE HAGLE 70CM 12/76 : 9490kr

EXXO SE HAGLE 12/76 (70CM/66CM) : 7990kr

EXXO SPORTING ADJUSTABLE 12/76 76 CM : 12990kr

Link to comment
Share on other sites

Hvor blir exxo hagler laget? Noen som vet om de har sideliggere også?

 

Gå inn her: www.jaktogfriluft.no

ExXo haglene er Jakt og Friluft i Arendal sitt merke; som er bygd opp av Bettinsoli haglemerket, så egentlig er haglemerket Italiensk. Men Jakt og Friluft har tatt å laga et eget merke og bruker Bettinsoli haglene og gjort om til ExXo. Hagle typene er litt forskjell på graveringa. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...