Jump to content

Lerdueammunisjon pris?


fosse

Recommended Posts

Ser denne ikke har blitt oppdatert på en stund.

 

Hvor kjøper folket sin Leirdueammunisjon nå? :)

På XXL når det er uanstendig gode tilbud og det har det ikke vært på en stund.

(Jeg bor omtrent 1110 meter unna XXL Oslo (NAF-huset) og da er det bare å tøfle innom og fylle opp trilla.

Meld deg på lista så er det håp:

(Programmereren til XXL.no har klart å gjemme bort

den linken hvor påmelding til nyhetsbrev er separat.

Men det er påmelding nederst til høyre på hovedsiden.

Yahoo-Bing søkeroboten synes å ha knelet seg selv i noen timer så det er ingen hjelp der heller. Jeg kan naturligvis fyre opp en alternativ browser som ikke gjør det tilnærmet umulig å bruke Google for å sikre 14 år gamle programmerere litt lomme-penger og serverer dobbelt overdose reklame. Arrrgh.)

 

Det billigste jeg vet om akkurat nå er på Jaktdepotet.no

http://www.jaktdepotet.no/ammunisjon/ha ... ammunisjon

NOK 2.29 hvis du kjøper over 2 kasser.

 

Jeg støtte på en kar på XXL oppe i Groruddalen som bodde i Vestfold og han nevnte at han kunne kjøpe leirdueskudd for NOK 1.39

Jeg glemte hendigvis å spørre om hvor.

(Djevelen bor i detaljene :-)

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Det er jo saklig pris hos Jaktedpotet. Noen som har erfaring med den ammoen?

 

XXL er jo helt på bærtur i forhold til lerdueammo. 2,99 for den samme Saga Eurotrap'en som de solgte for mellom 1,19 og 1,29 i fjor? Nei ellers hjertelig takk.

 

Har vel aldri solg kaliber 20 til 1,18 og 1,29?

Men enig, ser ut til de har skrudd opp prisen på kaliber 12 til 1,99, de må selge 250 pakkene en del billligere skal det bli handel, rask og bra ammo

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Regner med de er usolgt i nettbutikk på de skudda til 1,19Kr ;-) for å slippe forsendelse.

 

Her kommer du seriøst og syter uten å gidde og sjekke selv engang?! Snakk om å være både tafatt og negativ.

 

De har fortsatt over 300 000 på lager ifølge nettbutikken, og ja, man får gratis frakt.

Link to comment
Share on other sites

Kan jo være at du kan få tråkla dem ned noen øre i pris, hvis du skal kjøpe inn ammo for 100 laken. Ellers er prisen den samme; om du kjøper 10 eller 500.

 

Som en kuriositet: de forhandlerprisene jeg får oppgitt er i følgende intervaller: 1-4 paller er grunnpris, 5 paller+ gir 1 øre i rabatt, full bil 26 paller gir 2 øre i rabatt (Dvs man sparer mer på å krige med transportørene om fraktpriser). 1 pall = 8000 duer eller 25.000 skudd.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hei. Eg og nokon kompisar har planer om å gå sammen å handle eit par tusen skudd til leirduer. Me er ute etter det billigaste.

 

Ser at jaktdepoet har desse: http://www.jaktdepotet.no/display.aspx? ... rodid=9851

Er det nokon som veit om noko bedre tilbud?

 

Må også har leirduer, tips til kor me kan få tak i det billigast mulig blir også satt stor pris på! :)

 

- Vikingr

Link to comment
Share on other sites

 

...leirduer, tips til kor me kan få tak i det billigast mulig blir også satt stor pris på! :)

Svensk kvalitet.

Super Star lerduer orange pk á 200 stk

NOK 99,-

https://www.xxl.no/super-star-super-sta ... 09_1_style

Sendes ikke pga høy brekkasje.

Tilgangen er litt ujevn/sesongpreget så det kan lønne seg å fylle opp.

 

Eurotrap lerdue haglpatron 12/70 7,0 24 gram STEEL

NOK 1,99

https://www.xxl.no/saga-eurotrap-lerdue ... 95_1_style" target="_blank" target="_blank

Jeg har sett billigere tidligere i år.

 

RIO

12/70 Rio 24g (1,35kr,- v. 1000stk)

http://www.jaktdepotet.no/display.aspx? ... rodid=9851" target="_blank" target="_blank

 

Jeg mener å huske at det var ett gunstig tilbud retning sørlandet.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Jeg tenkte å børste litt støv av denne tråden, i et forsøk på å holde den levende. Jeg finner for tiden ikke leirdueammo på XXL-sidene, men det er sikkert grunnet egen retardasjon, kan ikke tenke meg at XXL ikke har lerdueammo. Derimot sier jakt-de-potet sine sider at de selger Melior Extreme Steel til gradert kvantumsrabatt:

25 for 2,00/stk

250 for 1,60/stk

1000 for 1,39/stk

5000 for 1,35/stk

24000 for 1,29/stk

 

Regna for moro skyld ut at med en patronvekt på 40 gram smellen - tatt omtrent rett fra lufta - kommer 24.000 pang på rett under tonnet. Altså må jeg ha noe annet enn E-golfen for å hente herligheta.

 

Noen andre som har noen bedre tilbud å dele?

Link to comment
Share on other sites

Stemmer dette, annonsert 1kr per smell på xxl for en eller to uker siden.

Jeg forberedte meg fint til storhandel, vel fremme og får beskjed i kassa, de prisene gjelder kun ved kjøp ev en leirdue-kaster.. - Men det ville jeg jo ikke ha eller trenge, så litt på stæsj får inntrykk at betjeningen innehar "gidder ikke" holdning så da gikk jeg min vei.

De pleier å ha fine tilbud i ny og ned på leirdue patroner, pleier som oftest koste rett over en krone stykket, og du må da ikke kjøpe en palle som feks hos caza-de-potet..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
På 17.12.2019 den 9.48, traktorbjørg skrev:

Jeg pleier å kjøpe på leirduebanen

 

Det gjør jeg også, føler det er greit å gi foreningene den muligheten til å tjene noen kroner på å gidde å drifte bane å bygge opp ett miljø der jeg kan komme å prate skit og ta noen runder i ett hyggelig og sikkert miljø

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Mener at de såvidt kom seg under 2kr skuddet +frakt i klubben sist.  Da ved kvantum på mellom 20-30000 skudd ett sted. (Husker ikke hvor mange paller det var)

Prisene har steget voldsomt siste året og har vært vanskelig tilgang. Gresvig konkursen, valuta og korona har alle vært med å drive prisene opp. Før korona kosta det visst såvidt over 1kr pluss frakt så voldsom prisøkning siste året.

Edited by Retsub
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...