Sniper-Arne Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Er det noen av langholdsfolket som har software som gir muligheten til å få ut balistikkort i MOA i tilegg til de vanlige verdier som klikk, dropp i cm/tommer osv. Dette hadde spart meg mye regning da jeg har kjøpt en brukt kikkert som har retikkel og justeringsratt tilpasset MOA. Siden retikklet har en del "hold over points" i MOA så hadde dette vært meget praktisk. Har brukt PCB og Quick Target men disse gir ikke verdier i MOA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stille 6,5x55 Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 (edited) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Edited September 26, 2011 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poacher Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Jepp, PCB gir deg MOA hvis du mater den riktig Sitter på jobb nå, har bærbar i bilen... Så det tar litt tid, husker ikke i hodet nå, jeg må ha PCB på skjermen foran meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildot Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Nå bruker jag aldri moa, men er vel ca 29mm @ 100m. Definer klikkene dine som 29mm @ 100m vips du har moa klikk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poacher Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Bare for å spikke litt fliser som vi er så glad i osv... MOA = 29,08mm, prøv å legg inn dette og se hva du får ut i andre enden av PCB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper-Arne Posted August 22, 2008 Author Share Posted August 22, 2008 Definer klikkene dine som 29mm @ 100m vips du har moa klikk Det var jaggu smart! Hadde ikke jeg tenkt på vettu. Da skal 29,08mm mates inn og vips.......MOA i PCB, genialt! Takker og bukker, svaret var ikke mange minutter unna gitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts