Jump to content

pepsi kampanje på g-sport


Rommling

Recommended Posts

Spurte G-Sport på facebook og fikk svar at det var rabatt på ammunisjon også.

Reiste og handlet, viste til samtalen jeg selv hadde hatt med G-sport på facebook, og fikk halv pris.

 

når jeg så var komt hjem fikk jeg(ganske nylig altså)' en kommentar på posten på facebook, om at det stod i vilkårene at ammo ikke er en del av kampanjen. Sjekket opp på pepsimax.no og kan bekrefte at vilkårene nå er endret til å ikke gjelde "våpen/ammunisjon" . :roll::roll:

 

Les det på pepsimax.no ---> vilkår ---> nederst på punkt 10.

 

puster lettet ut over at jeg var kjapp og fikk ordnet det idag!

1pk norma oryx og 2pk norma elite til halv pris står nå øverst i det låsbare rommet i våpenskapet mitt! :D:D

Link to comment
Share on other sites

G sport har virkelig gjort det di kan for at folk ikke skal få brukt rabatten i denne kampanjen. Jeg og berta var innom g sport for å bruke opp 4 regisstrerte koder. Endte opp med å ikke hndle noe da alt vi kunne tenke oss var på tilbud eller ikke med i kampanjen. "Alle" skipakker var jo på tilbud. Snodig...

Link to comment
Share on other sites

Sånne kampanjer virker jo mot sin hensikt når butikkene er vriene og vrir seg unne vilkårende som er ganske tydelige. Merker at jeg får lite lyst til å ha med G-sport å gjøre. XXL er ihvertfall realle når jeg bruker "vennedagsrabbaten" på 25 % på ammo. Våpenavdelingen innrømmer at de ikke liker det og må selge med tap, men lager ingen problemer for kjøper. Om de annonserer noe til en gitt rabatt har det ingen relevans om de taper eller tjener på salget.

 

Ble nektet rabatt på ammo hos xxl sist det var 25%.

Skrev klagebrev, men det har dem bare ignorert. Særpinger altså.

Link to comment
Share on other sites

Gsport har igjen endret vilkårene, det er 5 gang de endres på 12 dager.

Meget svak forberedelse til denne kampanjen.

De har vel tatt seg vann over hodet, og det sitter flere butikksjefer rundt i landet som nekter og godta

at de skal tape så mye penger som de gjør i enkelte tilfeller her.

Enkelte butikker retter seg rett å slett ikke etter kampanjene satt av kjeden.

 

Vanskelig å komme med flere gode råd her, men ett siste får være å besøke forholdsvis store butikker.

Der "tåler" de tapet bedre og er mer tro mot kampanjen er min oppfattning.

 

Jeg fikk ihvertfall kjøpt GoPro HD Hero3 Black edition til halv pris, samt en rekke andre artikkler i en stor gsport.

På en mindre butikk grein di på nesen når jeg kjøpte to pulsklokker. (meg jeg fikk kjøpt tilslutt)

Link to comment
Share on other sites

Du har sikkert noen venner eller naboer eller lignende som liker Pepsi Max. Gi den bort da vel. Sikkert mange som blir glad for ei flaske Pepsi eller tredve.

 

Ellers vil jeg si at dette er slett arbeid og dårlig oppførsel av G-Sport. Makan til talentløs gjennomføring av en kampanje skal man lete lenge etter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte inn etpar six-pack Pepsi idag. Liker ikke Pepsi, men det gjør min mor :P så de får hun. Men jeg må si jeg faktisk gruer meg litt til å gå i buktikken og handle. Jeg håper ikke jeg kommer til kassa, så er det; nei, den og den og den gjelder ikke. Jeg regner med at det ikke var det G-sport prøvde å oppnå....

Link to comment
Share on other sites

Det gjør de nok neppe siden de nå har endret vilkårene.

Verdikupong gjelder for alle ordinære varer hos G-Sport. Kan ikke kombineres med lokale tilbud, som for eksempel skipakker. Verdikupongen kan derimot benyttes på ski, binding, støvel, staver og hjelm. Gjelder ikke bestillingsvarer, heller ikke våpen/ammunisjon. Verdikupongen kan ikke benyttes i kombinasjon med velkomsttilbud/velkomstdeal i G-Sport sin kundeklubb Sportsglede.

kilde: https://pepsimax.no/Rules.aspx

Link to comment
Share on other sites

De har forbeholdt seg retten til det i vilkårene. Men det er uansett veldig uprofesjonelt, når folk har begynt å samle for f.eks. ammo så plutselig får de ikke brukt kampanjekodene. Var innom en gsport på lørdag, og det var ikke mye spennende å kjøpe der som ikke var på "lokalt tilbud". Hvis dere har planenr om å benytte dere av denne kampanjen så burde dere sjekke først hva som er mulig å få kjøpt.

 

12. Tvister og uenighet

Dersom det skulle foreligge tvister eller uenighet om konkurransevilkårene forbeholder PN/GS seg retten til å ta en skjønnsmessig avgjørelse basert på alle hensyn i saken. Det kan ikke i den anledning eller forøvrig på grunnlag av konkurransens gjennomføring, manglende utgivelse, eller andre forhold, rettes erstatningskrav gjeldende mot PN/GS. PN/GS forbeholder seg rett til uten varsel å foreta endringer i, eller tilføyelser til, vilkårene for kampanjen uten ytterligere informasjon.

https://pepsimax.no/Rules.aspx

Link to comment
Share on other sites

Mye rot og fram og tilbake fra G-Sport, uten tvil. Virker som de ikke har klart å tenke gjennom konsekvensene før de la ut betingelsene første gang.

Da er det godt noen ekspeditører står fram og tar ansvar.

Jeg var innom G-Sport Strømmen før helga for å se på ski. Endte opp med å reservere et par ski, da ekspeditøren anbefalte meg å dra ut og samle koder for å få det enda billigere. Var 50% på ski og 40% på sko. Jeg spurte sikkert 3-4 ganger for å få bekreftet at det også gjaldt på salgsvarer, noe han gang på gang bekreftet. Dagen etter skulle jeg plukke opp ski og sko, kom til kassen for å betale, men nei, kupongene kunne ikke brukes på rabatterte varer. Vi diskuterte (høflig men bestemt) saken hvor jeg forklarte hva jeg hadde blitt lovet dagen før, og mente jeg burde få til de betingelser jeg var lovet. De to ekspeditørene som står der er ikke helt enige seg imellom heller, før den ene av de skjærer gjennom og sier: jeg tar ansvaret! Kunden må jo selvfølgelig få til den prisen han var lovet! Således fikk jeg gode ski og sko til en særdeles hyggelig pris.

All honnør til den unge kvinnelige ekspeditøren på Strømmen G-Sport som faktisk forstår å sette kunden først før (litt) kortsiktig profitt. Dette er god kundebehandling mener jeg!

Link to comment
Share on other sites

var innom 3 stykk g-sport, en solgte ammo men ville ikke gi meg tilbud på det.

de hadde vist også fått nye retningslinjer at de ikke ga tilbud på pakker med ski foreksempel.

 

så fikk ikke handlet meg noe, men det ble komfirmasjons gave innkjøp. regner med at en hunter fjellduk blir tatt godt i mot.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampanjen har vel fått sin omtale i diverse økonomiske aviser/ tidsskrift - og i fagmiljøene...

 

Er ikke spesielt god reklame for Pepsi Max at folk kjøper inn drøssevis av sort-brunt kjemisk sølevann for så å tømme det i dass..bruker det som "plumbo-løsning" i avløpsrørene...

 

Heller ikke særlig bra at en sportsbutikk går for samarbeid med en av de største produsentene av (svært) sukkerholdige drikkevarer...for øvrig er Pepsi Max noe av det aller sureste du kan utsette tennene for av brusdrikker , med dertil stor erosjonsskade på tenner blant "brukerne".

 

At G-sport har planlagt kampanjen så dårlig, at vilkårne for de som har betalt 12 kronber for 100;- i rabatt stadig endres til det negative, er heller ikke bra for kjeden.

 

At en kun får 42,5 % rabatt av en villedende pris (gitt at en halvliter koster 15,-) er heller ikke spesielt bra etter mitt hode. Særlig fordi det lille de har inne stort sett er nedpriset i utgangspunktet (kampanjen gjelder ikke) eller har en astronomisk pris i utgangspunktet i forhold til tilsvarende produkter hos konkurrentene.

 

Veldig lenge siden jeg har handlet noe på G-sport,- har stort sett bare halvkurante merker til høy pris og lite utvalg. Hvis jeg skal handle noe nå skal jeg først finne det i butikken til OK pris, før jeg kjøper avløpsrensen og registrerer noen tallkoder på nettet...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...