Jump to content

British airways i gang med våpen boykott


donner

Recommended Posts

Fikk denne i dag .......Not good........ :roll: hvis dette er sant så er det på tide med Boykott av BA for allt det er verdt....... :!:

South Africa: Transportation of firearms on BA/Comair/Kulula Flights

 

Please be advised that with effect from 1 March 2013, Comair will no longer be accepting firearms for carriage on any domestic or regional flight operated by both the British Airways and kulula brands. This includes all hunting rifles, or any weapon requiring special handling, that may not be carried as either hand luggage or checked baggage.

 

Passengers who hold bookings on any BA/Comair or kulula flight after this date will need to make alternative flight bookings. Please note, this information only applies to southern African flights and does not apply to British Airways international flights between London and South Africa.

 

Released by: Comair Limited

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Gammel tråd, men kanskje noen holder et halvt øye med den?

Jeg har booket tur til RSA i påsken og fått skriftlig bekreftelse fra Tripmonster at ammo og våpen er godkjent helt til endestasjon. Nå fant jeg denne tråden og ser at Comair har totalforbud mot all våpentransport, sjekket hjemmesidene og forbudet gjelder fortsatt. Jeg har ringt BA og de påsto at alt var godkjent og klart, helt til jeg nevnte at siste flyreise var operert av Comair som har totalforbud mot våpen... Dette kjente support-fyren til, så han skulle sjekke videre og ringe meg i neste uke - lite betryggende når det bare er 7 dager igjen til avreise...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...