Jump to content

Heckler & Koch 770 deler?


garrett_T4

Recommended Posts

  • 7 years later...

Hei. 

 

Vekker denne tråden til live igjen.

Nå har det seg slik at den eksakt samme delen har knukket på min eksakt samme rifle også. Fikk du tak i ny garrett_T4 ? 

 

Har prøvd å finne på nett uten hell, har også vert innom min lokale børsemaker, der de sa de ikke kunne hjelpe meg.. 

Noen som har noen gode ideer? Har helst ikke lyst å skrote riflen..

 

Hvis noen her inne på forumet har en Hekler og Koch 770 i deler betaler jeg godt for denne lille dupeditten :-)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har den knukket? Om jeg leser sprengskissen rett så er det kun føring for å ta ladegrep, ikke en trykksatt del? Jeg ville tatt med delen(e) til et maskineringsverksted og spørre om de kan sveise sammen og maskinere til "original" stand. De er nok bedre egnet enn en vanlig børsemaker til å ta slike fiksejobber. Såfremt delen din ikke er i 1000 biter?

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar.

 

Er ikke noe trykksatt del nei, den er knukket av som vist på det fryktelig uklare bildet under. Har selv vert inne på tanken om sveising og maskinering. Hadde bare håpet det var mulig å tak i en ny/brukt, og her inne er det mangen lyse hoder som kanskje kunne hjelpe :-)

 

kanskje det er noen som sitter på en gammel ubrukelig HK 770 eller SL7 som kan selge noen deler også?

Screenshot_20200909-204921_Outlook.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Har nettopp kjøpt meg en HK 770. Hvilke deler er det som bruker å gå i stykker og som det er lurt å ha reserve av ? Hadde tenkt å skaffe brukte deler nå mens de ennå er å få tak i. Er en del i Tyskland så kan kjøpe på tysk ebay.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke hatt min så lenge til å føre lange statistikker, men på vedlagt tegning under har jeg byttet 35, (38) og 39.
Sikkert mange andre her inne som vil legge på mange andre nummer på reservedeler listen din.

Men hvordan er det å kjøpe våpendeler fra utlandet på eBay?image.png.01c914e04b4827e1221e33f44b90d155.png

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...