Jump to content

Kvernakjøtt


bukkaerik

Recommended Posts

Klart du kan blande rådyr og hjort. Men eg hadde ikkje gjort det! Det er etter min meining stor forskjell på smaken mellom dei to kjøttypane og slutt produktet vil derfor ha ulik sm ak.

 

Kor mange ganger du vil kverne er opp til deg. Me bruker kvern med 3mm holskive og kverner stort sett berre 1 gang. Medan foreldra mine køyrer gjennom 2 ganger på samme maskina. Smak og behag, men eg likar litt grøvre kjøtdeig, tykkjer det er meir smak då ( sikkert berre inbilling).

Link to comment
Share on other sites

Eg kverna det ein gong. Det syns eg er nok. Hugsa ikkje kor grov skiva er, men den er litt grov.

 

Eg har alltid vore av den oppfatning at rein hjortekjøtdeig er for tørr og ikkje brukande. Og at ein bør blande det med svin.

I det siste har eg derimot gitt det ein ny sjanse, og funne ut at dersom ein har på litt salt og litt krydder når man steiker det so blir det ganske bra :) I alle fall i rettar der ein skal blande kjøtdeig med krydder (type taco) eller andre ting (pizzasaus etc).

Link to comment
Share on other sites

bland hjorten med tynnribbe av svin istede, så kan det hende at kjøttdeigen kan brukes til noe også :winke1:

 

 

Øydelegge god mat med å blande den ut med anna kjøt :roll:

 

Til gryterettar, taco og andre ting der ein brukar berre kjøtdeig så er det unødvendig å blande den.

 

Skal du lage kjøttkaker så er det opp til oppskrifta korleis du gjer det. Mange påstår at dei må blande inn svin for å få kjøtkakene til å henge saman. Eg har reint hjortekjøt og fine faste kjøtkaker. Brukar litt potetmjøl for å binde dei saman og det fungerer veldig bra for meg.

 

Er ikkje sikker på om hunden hadde vilja ete kjøtkakene om eg blanda svin i dei. Skal eg ha kjøtkaker av svin så lager eg det av svin, og øydelegg ikkje det som kan bli gode hjortekaker.

Link to comment
Share on other sites

Her i huset kvernes hjorten en gang og fryses i 500grams pakker. Brukes til alt en ellers bruker kjøttdeig til uten at jeg opplever det som "tørt".

 

Må ærlig innrømme at kapp/avskjær fra rådyr stort sett havner i kjøttdeigen (egentlig er det vel karbonade-deig?) eller i pølsene, men kanskje kjøttboller av rådyr hadde vært snadder?

Link to comment
Share on other sites

Eg lagar og ein del karbonadedeig der eg blandar i svin, lauk, egg, kraft, krydder osv. Frys den ned i prosjonspakningar. Den brukar eg både til karbonader, kjøtkaker og burger.

Eg må sei at eg er godt fornøgd med denne oppskrifta og syns det er ein fin og velsmakande måte å få litt omsetning på malekjøtet :)

Link to comment
Share on other sites

Er ikkje sikker på om hunden hadde vilja ete kjøtkakene om eg blanda svin i dei. Skal eg ha kjøtkaker av svin så lager eg det av svin, og øydelegg ikkje det som kan bli gode hjortekaker.

 

Da er du enten ekstremt dårlig på kjøkkenet, eller så har du en veldig rar hund :lol:

 

viewtopic.php?f=5&t=15843&p=844474 Kan varmt anbefale Mauser68's oppskrift her. Jeg lager mine uten hvitløk og koriander.

Link to comment
Share on other sites

Eg ville ha kun kverna hjort eller rådyr for seg sjølv og ikkje blanda det med noko ting. Då held det seg lenger og du har muligheita for å spe det ut eller blande i noko i ettertid, alt etter kva du skal bruke det til. Åt siste pakka med kverna hjort frå 2006 i fjor, den var nesten like fin fortsatt, det hadde den garantert ikkje vore med svinekjøtt/spekk i..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Lager hjortekaker Av kjøttdeigen, og kverner da ca 25-30% tynnribbe og blander i, da ble kakene saftigere og nydelige, ikke så stram i smaken. Ungene bare elsker de.

Oppskrift Hjortekaker (tilpasset for å lage 2,5kg kjøttdeig og tynnribbe)
Ant porsjoner 20
1850gr kjøttdeig av hjort (hjortekjøttdeig)
650gr tynnribbe

6 stk egg

2-3 løk

15 ss potetmel

2,5 ss salt

5-7 ts nykvernet pepper

2,5 ts ingefær

5-7 ts malt muskat

10 dl melk

3 dl fløte
FREMGANGSMÅTE:
Bruk gjerne en kjøkkenmaskin for å lette arbeidet. Bland kjøttdeig, egg, potetmel og krydder. Spe deretter med melk og jevn godt i blandingen.
Stek i smør på middels varme, lag god, fyldig saus gjerne med mye fløte og server med melne poteter, erterstuing og rørte tyttebær.
Den fyldige konsistensen på retten bidrar sammen med den karakteristiske muskatsmaken, ypperlig til å finne særpreget for hjort.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Det så ut som en fin oppskrift! Det er ikke mye hjort i fryseren min, men jeg har også blandet tynnribbe i elgkaker. Veldig fint tilskudd, og tynnribbe fra frysedisken blir jo nesten gitt bort rundt juletider.

 

PS velkommen til kammeret!

Edited by spindrift
Tillegg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...