Jump to content

Fotokonkurranse: Regler-Føringer-diskusjon


Kobble

Recommended Posts

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er vanskelig å skille ut om det er gjort endringer i etterkant bare ved å se på bildet.

Det hadde kanskje vært enklere om man måtte oppgi HVA man hadde manipulert / endret i ettertid?

Så kunne hver enkelt ta stilling til det ved avstemming?

 

Mvh Dagl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kan ikke skjønne hvorfor HDR skulle være noe problem. Selv lager jeg mye HDR - bilder av den enkle grunn at teknikken gir meg mulighet til å presentere bildet slik jeg opplevde øyeblikket mtp stemning og lys. Jeg synes teknikken er spesielt nyttig når man tar landskapsbilder i mye lys ( feks en vestlandsdal med mye skygge og lyse partier en sommermorgen).

 

Joda, jeg har laget min dose med "enhjørning oppkast", men slike bilder blir sjelden godt tatt i mot.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

"Alle" beklager dårlige mobilbilder, uansett hvilken tråd man velger.

Hva med å ha en konkuranse om beste "dårlige" mobilbilde? Selvfølgelig med relevans til natur, jakt, skyting, fisking etc.... Tittsa til dama gir ikke poeng, selv om de er naturlige, og fine :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Heisann folkens. Lurer på om det er noen som har tid til å ta over konkurransen. Jeg begynner og merke mangel på tid, ikke at det tar så fryktelig mye tid med denne konkurransen, men jeg har tre små barn, samt er i en prosess med å bygge en butikk etc. I tillegg merker jeg at motivasjonen for å drifte konkurrasnen er synkende. Så om noen kunne tatt på seg ansvaret for drifting, så hadde d vært fint:)

 

For jeg synes d fungerer såpass bra, at den bør videreføres :)

 

mvh

K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...