Jump to content

Mulig ny ulveobservasjon i Kvinesdal


CREEPING DEATH

Recommended Posts

Ulv ulv ja? Kansje, men jeg tror ikke det. En hjort har vel ikke en hale på MINST 25cm? Hvis dere ser på bilde av selve kroppen helt til høyre, så ser dere en liten haletipp. Resten av halen ligger under kroppen. Du ser lite på bildene, men jeg snudde rundt på den med en spade og så ting på nært hold.. Og på bildet ser fargen på pelsen heelt anderledes ut. Egentlig er pelsen helt grå med litt hvitt på seg.. Det var heller ingen gevir i nærheten.. Bladene på kroppen er fra jeg dyttet den. Jeg gikk opp igjennom fjellet, og det var ingenting, så kommer jeg på ned vegen og finner denne midt i veien.. Hunden min var og i jaktmodus konstant. Og kansje den ikke er spist opp fordi jeg kom eller at den var syk? den er jo såvidt rørt på. Og jeg hadde hørt om det kom et skudd.. pluss bildene er fra dagen etterpå fra en iphone i og med at jeg ikke hadde kamera med på dag nr 1. Skulle vel sikkert tatt meg tid til å lade kameraet istede for å brukt mobil.. Ikke vet jeg om det absolutt er ulv, men ikke vær så sikker på at det ikke er det heller :)

Link to comment
Share on other sites

Tok du vare på noe pels? Eller har du noe imot å si litt mer nøyaktig hvor restene ligger? Kan ta det på melding vist du ikke vill legge det ut her. Hadde vært artig å se med egne øyne vist det ligger igjen noen rester. Flere bilder er også bra

Link to comment
Share on other sites

Tok dessverre ikke vare på noe pels nei.. Gå opp igjennom fjellet mot fidjestølfossen, nesten helt på toppen av fjerde lange bakke ligger det. Se ned skråningen på venstre side så ser du kroppen, og resten er i skråningen på høyre side. Versegod, bare gå og se :) Ligger og en spade jeg brukte nesten helt i begynnelsen av turen på venste side. Er i Stavanger hos familie nå, så kan ikke ta flere bilder selv..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...