Jump to content

Hvilket action kamera ?


cita

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg har oppsummert mine erfaringer her: viewtopic.php?f=35&t=75197

 

Av de jeg har testet, er kort fortalt GoPro best på bilde. Men jeg bruker Contour Roam på rifla under jakt da den er helt klart enklest å bruke og mer hensiktsmessig utforma. Nå kom jo også Contour +2 om du skal bruke litt penger. Hvis ikke har Roam vært på tilbud til 1049 rundt forbi har jeg sett.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har contour roam, og det vil jeg anbefale deg også. Det aller beste med dette er alle de forskjellige festene du får, og powerON og REC i en og samme knapp. (Den begynner å filme når du skyver bryteren framover).

Jeg har opplevd med andre kameraer at det er fort gjort og filme litt skjevt, dette kan du enkelt kontrollere med kameraets laser som vises som en linje. Når linjen er vannrett, filmer du også vannrett. I samme knapp kan man også "kontrollere" batteri og minnestatus på minnekort.

 

Lykke til med kameravalg :-)

Link to comment
Share on other sites

Knappene er veeldig enkle og lette å bruke på Go pro, det kan jeg skrive under på!. Bruker mitt mest i dykking, og slå av og på under vann hodemontert med 7 mm tykke 3 fingers neopren votter går som en lek. En fordel på Go pro og det at alle funksjoner kan stilles ute i felt på kameraet, uten å måtte koble på pc for å gjøre det som på Contour.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...