Jump to content

Åben skytebane nær Stavanger


Pemo

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg har en lille sjans for reinsjakt i kommende helg, men hvis det skulle glippe ville jeg gerne ud og lufte min rifle på bane nær Stavanger. Alle tillatelser inkl norsk jegeravgift er på plads.

 

Hvilke muligheder har jeg indenfor kjøreavstand fra Stavanger ?

 

Der er en bane i Ålgård men jeg kan ikke finde åbningstider eller info om muligheder/priser for at komme og skyde som gæst på hjemmesiden: http://www.jegerklubben.no/default.aspx?id=33&menu=1 .

 

På forhånd tak

Peter

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Bumper denne tråden!(siden den har vært "død" i over ett år!

 

Er det noen andre skytebaner i området som har åpent for jegere utenom sesong(april til sept/okt). Syntes det er litt langt å kjøre i 3-4timer for å løsne noen skudd!!

 

Burde jo ikke være så vanskelig for ett skytterlag å iallefall ha åpent en gang i måneden....(Tenker jo at de, som alle andre også er interessert i å tjene noen kr!!!)

Link to comment
Share on other sites

Fant denne banen på Jørpeland jeg også!

 

Tusen takk for svar!

 

også mitt lille sukk...

Utorlig at de greier å ha en "åpen" bane på Jørpeland, og ikke på Stavanger siden, men slik er det vel bare! (For meg lukter det dårlig butikk å ikke ha en "åpen" skytebane her også... iallefall en gang i måneden!) De tjener jo ingenting på å stenge..... det meste er dugnagsdrevet..... Er det så god økonomi i skytterlagene i regionen??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...