Jump to content

.22LR "Tacticool"-stevne - forhåndsvarsel


M67

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...

Jeg tror det er ganske dødt. Dersom noen arrangerte et innnafor operasjonsradius til en gjennomsnittlig el-bil omtrent, så kom jeg til å stille. Men vi som arrangerer ting her nede iallefall er igrunnen litt leie av å arrangere ting - hver gang hiver man seg på, og innser så at dette var litt dumt... Men det blir jo stevner av det da.

En ting som jeg tror vi kunne arrangert om det varinteresse for det, er noe jeg løselig kalte "F22". Siden det er superenkelt å kjøre på en DFS-bane. Baneskyting der man skyter 20-40 skudd på hver avstand, på 100-200-300m (med 22LRL selvsagt). Det vil sette folks evner og ferdigheter innen vindlesing rimelig godt på prøve - og er som sagt lett å arrangere.

 

K

Link to comment
Share on other sites

Humm... Her må tenkes litt, men det burde være gjørbart å få til et begrenset stevne i alle fall.

 

Hva tenkes om totalt fire hold med tre standplasser per hold; fordelt omtrentlig på 50-100-150-200 meters hold? Med stål på ett hold, elektronikk på to hold (er det tilgjengelig, er det jo dumt å ikke bruke det, tenker jeg), og lerduer på et fjerde hold?

Link to comment
Share on other sites

Og:

 

"the golfball challenge"

1 golfball

10 skudd

100 meter

(her kan jo golfballen være byttet ut med ei stålskive i samme diameter, så slipper en å henge ut 20 golfballer)

 

"Shooting eggs for charity"

1 egg

10 skudd

200 meter

(samme prinsipp her, stålskive skåret ut som et egg)

 

Da tipper jeg en får testet litt presisjon :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...