Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud


MorganKane

Recommended Posts

For de som trenger en Jervenduk Thermo i fjellkamo (eller bare har havesyken... :lol: ) så er det mulig å kjøpe 2 stk til 1990.- inkl. frakt.

http://www.jerven.no/fjellduken/2-pkn-fjellduken-thermo#&variation=192361 For min del skulle jeg ønske det var skogkamo også, menmen... :mrgreen:

 

EDIT:

 

De fjerna det kl 16. Ser ut som tilbudet gjaldt til de gikk hjem og ikke ut dagen. :oops:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tilbudet gjalt forrige uke som åpningstilbud på oppusset butikk i NAF-huset.

 

Jeg fikk kjøpt ved en feil igår. De hadde glemt å ta ned tilbudslappen. Var innom nå for å kjøpe mer men prisen var skrudd opp igjen til 4.99.

 

Fikk imidlertid beskjed av selgeren om å følge med hver uke fremover..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Etter å tittet på billig tofot til min 10/22 fant jeg faktisk en Harris-kopi på JULA av alle plasser, skulle kjøpe crc våpenolje og kom over tofot med vugge til 395.- kr (tror det var der ca). Har nå testa denne og fungerer helt utmerket, vugga er kopi av Harris og funker godt. Ble overrasket over å finne noe slikt på JULA av alle plasser for våpenutstyr :-)

Link to comment
Share on other sites

Vennefest XXL 29 og 30 oktober -25%.

 

 

Torsdag 29. og fredag 30. oktober arrangerer vi handledager for våre venner i alle XXL-varehus og på XXL.no. Da får du opptil 25 % rabatt på ALLE lagerførte varer, med unntak av puls-, GPS- og actionkameraprodukter, gavekort, registreringspliktige våpen, optikk og ukens annonserte tilbud (som er RÅbillige fra før).

 

Hamstre ammo vertfall

Link to comment
Share on other sites

registreringspliktige våpen

Dette gjelder alle produkter (krutt, kuler, ammunisjon,etc) som du må vise våpen kort for å kjøpe.

 

Som jeger, så er denne 25% rabatten ikke så mye å rope hurra for. :(

 

 

 

-25% gjelder Ammo , det er bare og hamstre, begynner og minke :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Var innom på XXL i Drammen tidligere idag for å handle noen varer på venners venners tilbudet. F*** for svindel............Sjekket noen varer tidligere i uken på prisjakt og Kelkoo og hadde en liste med varer jeg tenkte å kjøpe idag. Blant annet en Brusletto Hunter kniv til 399,-, som med - 25% ville vært superbillig.

 

Men i butikken kostet den nå 579,- og det var ikke snakk om på tross av at jeg viste fram nettprisen på 399,- at det var prisen som gjaldt. Tok bare bilde av prisen i butikken og tok en printscreen av nettbutikk for senere, la fra meg de andre varene å gikk. Hadde nesten vært artig å høre hva rette forbrukermyndighet ville sagt om dette.

 

Kanskje jeg er gnien, men nå ble jeg så forbannet at det er siste gangen jeg handler noe som helst på XXL. Handler heller oss de som ikke er så "drevne" på markedsføring og bare har selger ting for den samme prisen hele tiden uten priser som tilpasses ett eller annet tilbud som gjelder den aktuelle dagen. Så får det heller være at en gikk glipp av Bergans Powerframe til 2200,-

 

Er det andre som har lagt merke til at prisen på varene er høyere rett før venners venners salget hos XXL?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...