Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud


MorganKane

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Bor du i nærheten av Norwegian Outlet Stavanger?

I så fall kan du gjøre et kupp på jaktklær der nå, både til menn og damer!

Til oss gutta var der den fantastiske Pasvik Silent jakka som var satt ned fra rundt 4000,- til 1400,-

Til pikene var denne jakka helt nede i 999,- Buksa var det 700,- for, om jeg ikke husker helt feil.

De selger også ut Skogshorn jakke i og bukse i brun til dame for hhv. 599,- og 399,-

 

:shock:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Blaser R8 Proff.cal 308 (før 29900) nå 19900 på Gmax Forus, hang på veggen på lørdag, garanterer ikke noe idag. Må vel være brukbar pris??

 

Flere Swarovski sikter Z6i til gode priser utstilt i monteret ...skal ut salg....

 

Verdt å ta en tur/tlf for de interesserte

Link to comment
Share on other sites

Vanvittig billige jaktfilmer for de av oss som fortsatt liker dette formatet!

25,- stk for alle Kristoffer Clausen-filmer hos Jaktfall

Hele 92% rabatt :D

Takk for tipset, @tunderbrd! Nå er et lite lass med filmer på veg hjem til meg. :)

 

Jaktfall har også tilbud på andre ting, blant annet noen Eka-kniver og beskyttelse til kikkertsikter.

Link to comment
Share on other sites

Vanvittig billige jaktfilmer for de av oss som fortsatt liker dette formatet!

25,- stk for alle Kristoffer Clausen-filmer hos Jaktfall

Hele 92% rabatt :D

Takk for tipset, @tunderbrd! Nå er et lite lass med filmer på veg hjem til meg. :)

 

Jaktfall har også tilbud på andre ting, blant annet noen Eka-kniver og beskyttelse til kikkertsikter.

Takk for tips. 12 filmer på vei til meg også :smile:

Link to comment
Share on other sites

Veldig fornøyd med XXLs venners vennersfest til tross for at våpen, optikk og ammo ikke lenger er inkludert.

 

Fikk kjøpt meg et par nye Salomon tur/joggesko. Faktisk var de satt ned 100 kr fra i går til i dag. Før rabatten.

Og et par nye jaktstøvler. De hadde også samme pris som i går.

 

Totalt betalte jeg ca like mye for begge disse to parene som bare jaktstøvlene hadde kostet i går, så det var gratis Salomonsko til 1000 kr :D

 

Og gratis frakt så jeg slapp å bruke tid på å kjøre innom butikken i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

........ XXL sin venners venner-fest har blitt ein måte å bli kvitt gamalt ræl dei ikkje vil ha på lager lenger.

 

Du har rett i at det ryddes osv, men alle butikker gjør jo det pga sesong, leverandørbytte og "kurans", det er vel argumentet for å holde "salg".

Uheldigvis kjøper vi kunder da ting vi ikke trenger, men av og til klaffer det med behov, fant disse støvla her:

Crispi Kongsvoll jaktstøvel 1799.25.

Link to comment
Share on other sites

Eg har litt vanskar for å tru at XXL held salg "på nesten alt" som det står i annonsa for kampanjen, fordi det er sesong- eller ukurante varer. Å prise opp populære varer i forkant, og litt seinare forkle dei som salsvarer, er kanskje ikkje forbode, men meget snikete.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Ser at xxl selger top shot 22lr til 0.59,- nå, noe som gir ca 25% rabatt fra villedende pris på 0.69,-

De satte opp prisen i tide til en del kampanjer de har kjørt i høst. Nå som kampanjeperioden er over er prisen satt ned igjen til det normale.

 

Dum som jeg var lot jeg meg lure.

Det positive er at jeg ihvertfall har nok .22 for en stund....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Var innom den lokale G-Max-en i dag (Åsane) og de har/hadde en del særs hyggelige tilbud på utstyr "de skulle bli kvitt".

 

Jeg tok med meg et viltkamera til 300,- (Tasco 6mp trail camera), Et Trangia 27-3HA stormkjøkken til 150,- og ikke minst et Docter Classic 25-10X48. viltkameraet er nok forforforfjorsårsmodell, men til den prisen betyr det ikke så mye... De hadde flere igjen av både kamera og stormkjøkken...

 

Kikkertsiktet hadde de bare ett av, og jeg måtte dobbeltsjekke at prisen var riktig - 1300,- så det var det ikke noe å tenke på.

 

De hadde også et Docter 1-4x24 til småpene 2200,- inne, og et doctersight i samme prisklasse.

 

Aner ikke om andre Gmax/Gsport-butikker kjører samme type tilbud, men det skader ikke å ta en tur og sjekke.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Var innom Magne Landrø. De hadde -40% på endel Norrøna Finnskogen jakker og bukser. Dessverre fant jeg ingen busker med mindre størrelse enn 56. Jakkene så jeg ikke på.

 

Det var også -60% på endel Pinewood jaktklær som hang i stativet ved siden av.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...