Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud


MorganKane

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Elektronisk hørselvern til en rimelig penge, selv med frakt, mva og gebyr om det kommer til.

 

Jeg kjøpte for å gi bort i julegave. :)

 

Du finner også kompakte Howard Leight passive øreklokker til under 200 kr med frakt på ebay.

 

http://www.ebay.com/itm/Howard-Leight-R-01526-Impact-Sport-Electronic-Earmuff-Shooting-Ear-Protection-/251009160377?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a714fd4b9

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jakt og Friluft har meget bra tilbud på nokre av Leupold sine bedre modellar Spesiellt rimeleg er dei to modellane VX-3 1.75-6x32 Duplex og FX-3 6x42 Heavy duplex som begge går for 2495kr Ellers har dei VX-3L 3.5-10x56 Illuminert kr 6495kr, VX-3L 4.5-14x50 Illuminert kr 5995 og VX-3L 3.5-10x50 Illuminert 5495kr For den som lurer så står det på Leupolds side at VX-3L 3.5-10x56 kan brukast i montasjer berekna på 40mm sikte. Og 50mm sikta i montasjer for 36mm sikter.

 

http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=31274

Link to comment
Share on other sites

Brownells har tilbud på sine egne AR-magasiner, 9,99$ stykket, og en tipakning kommer inn under den magiske 100$-grensa med en dollars margin. Med frakt og moms har du da fine AR-magasiner levert for under 120 kr. stykket:

 

http://www.brownells.com/magazines/rifle-magazines/magazines/ar-15-m16-20-30-round-magazines-prod21225.aspx

 

Og ja, de sender, samme hva som står under "restrictions."

Link to comment
Share on other sites

Black Friday-tilbud

 

Ca. 3090,- for Zeiss Conquest 3-9x40 fra Eurooptic i USA

 

($329 + $50 i frakt, + 25% mva og ca 200 kr i tollgebyr)

 

Ganske lett sikte med sine 430g, koster vanligvis ca 4200,- her til lands.

 

http://www.eurooptic.com/zeiss-conquest-3-9x40-zplex-reticle-hunting-turrets-matte-black-5214609920.aspx?lineitemid=b440e656-4f43-4bc6-bb38-e44035f4cf63

 

zeiss-conquest-3-9x40-zplex-reticle-hunting-turrets-matte-black-5214609920.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har nå hatt en opprydding i denne tråden og fjernet det som ikke er tilbud.

:( Ikke foreta diskusjon omkring tilbud eller vare i denne tråden. Benytt denne.

Forsøk også å beskrive kort hva som er tilbudet, ikke bare "mye godt å kjøpe hos æææ sport"

Ikke ta med facebook, ebay eller andre steder med private som selger. Ting som kun selges en av er ikke noe for denne tråden.

"fikk meg 1000 patroner i 3006 til bare en kr stk" og så kan ingen andre oppnå det samme siden det var en privat selger.

Minner igjen om reglene for denne tråden. nye innlegg som ikke er innenfor reglene blir fjernet uten varsel.

Dette er føringene for denne tråden:

 

:D Link til tilbud i nettbutikk / opplys hvilken butikk som har godt tilbud

:D Pris

:D Kort om hvorfor det er godt tilbud

 

:( Ikke foreta diskusjon omkring tilbud eller vare i denne tråden. Benytt denne.

:( Ikke link til private salg, f.eks i Finn.no eller QXL

:( Ingen snikreklame

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

XXL Forus selger ut Bergans 2820 Grotli Insulated Jacket til fantastiske 1500,-

Disse koster normalt 3400,- veiledende i Bergans sin nettbutikk, XXL har vel tatt rett under 3000,- for dem til nå.

Buksa, 2822 Grotli Insulated Pants, får du for 1000,- mot normalt 2400,-

:overrasket:

Måtte først inn å sikre meg ny jaktdress til kona og meg selv før jeg kunne dele dette med dere :lol:

Men nå er det gjortt, så løp og kjøp!

 

(Kan være andre XXL avdelinger har samme tilbud, men det fremgår ikke av nettsidene iallfall...)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Norma tofot med vugge kr 699,- på XXL. Kostet kr 990,- for 3 dager siden. Kjøpte en, men vet ikke hvordan denne er sammenlignet med Harris tofot. Finner ikke tofoten i nettbutikken. Holder sikkert til mitt bruk vil jeg tro.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Magasinet har flyttet og har dermed mange gode tilbud.

 

Jervenduken orginal koster 585,- !! (selges vel for ca. 1000,- og representanten for Jerven sa at man aldri hadde solgt den før med denne lave prisen)

 

Viking sniper gtx jaktsko til 699 ( veil 1999,-)

 

jeg kjøpte begge ++++

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har nettopp kjøpt en Mackenzie Monsoon http://www.xxl.no/jakt/jakt-og-turklar/jakker/mackenzie-monsoon-anorakk/p/1093033_1_style Anorakk på XXL. Disse ble introdusert i vinter til 1999,- (tror jeg) men selges denne uka på kampanje til 599,- Prisen reflekterer sikkert dårlig etterspørsel, men produktet - med både membran og børstet microfleece - virker greit nok. Det er dessuten ingen tvil om at inspirasjonen kommer fra Swazi sin Tahr-anorakk Og den skal jo etter alle solemerker være et knallprodukt

 

Mackenzie 8899590619166_1093033_green_1_74056_jpg.jpg?2

 

TAHR Swazi-Tahr-AEGIS-Jacket.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Biltema har meget gode og fine gevær reimer ! har disse på alle våpen nå.

Kjøpte også ett sett bukse og jakke i "rød camo" til bruk utenfor jaktsesong, hadde de på under ett ettersøk som kom brått på, det var vått og delvis regn og ble overasket over att de var tette de 4 timene det sto på, totalpris på hele dressen var så vidt jeg husker 700kr, spesielt jakken likte jeg godt.

De har også gode og billige hundeseler (nok best på mindre hunder), disse bruker jeg når Dreverne trenes forran atv,n.

Link to comment
Share on other sites

På facebook har Jakt og Friluft auksjoner nå om søndagene kl 23

Mulig du må "like" dem på FB først, men her er link til gårsdagens:

http://j.mp/OlGNqK

 

Kjøpte meg en Schultz & Larsen Traveller 30-06 i koffert til 9000,-

Storfornøyd!

 

Hvis du er på markedet etter en kikkert så har de solgt mye til bra pris der

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...