Jump to content

HJELP,hvor er børsa mi?


Lynx RS

Recommended Posts

Sitter nå midt i verdens værste mareritt!!!!!

Kjøpte for en tid tilbake en cz varmint av et firma som jeg velger å kalle X foreløpig. fikk børsa litt før jul i 07 og i påvente av kikkert ble børsa stående i skapet til mars 08. Fikk montert en zeiss conquest 4,5-14x44, men fikk ikke skutt inn denne på mere enn 30m da det stoppet i høydejustering på kikkerten. Børsa ble så kjørt til lokal børsemaker,hvor han etter 1mnd kunne konstatere skjevt løp..... :?

 

Ringte så leverandør,og fikk beskjed om å sende børsa nedover,slik at de fikk se på saken. Det ble gjort dagen derpå samtidig som jeg sendte en detaljert mail om hva problemet var,kode på koffert etc..... Fikk ikke svar på mail.og jeg gjorde utallige forsøk på å nå de på tlf uten å lykkes. Sendte så en ny mail å lurte på hva som foregikk,da jeg gjerne ville vite at de hadde børsa og at de fikk sett på saken så fort som mulig.

Fikk heller ikke svar på denne,og fortsatte å prøve deres tlf.nr X antall ganger.

 

Så etter en tips fra kammeret ble et nytt tlf.nr prøvd og,jeg lyktes endelig å få prate med en kar,ble en del beklagelser fra hans side og jeg var forståelselsfull for deres situasjon. Så når vi kom til saken så var det ingen som kunne huske å verken sett eller mottatt min koffert................ :!: Hva i svarte h*lvete tenkte jeg,ble bedt om å finne sporingsnr på pakken,en kvittering som jeg ikke finner da det er gått over 1mnd siden den ble sendt.

 

Så her sitter jeg i stor fortvilelse og lurer på hvor børsa,kikkerten,montasjene og kofferten min er :cry::cry::x Har ikke fått prata med post/lensmannskontor da denne samtalen fant sted ved 15tiden igår.... Forhandleren fikk heller ikke tatt en skikkelig sjekk hos seg iom at det var fredagsettermiddag :!::!::roll:

 

Trengte bare å få utdypt min fortvilelse for at jeg sitter her uten den børsa som jeg har hatt i snart et år å fått skutt max 50skudd.. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Oi oi oi, ikke for å helle salt i såret, men her sliter du stort om butikken ikke finner rifla hos seg. Sporingsnummeret (altså kvitering) er en meget vesentlig dokumentasjon, som du må kunne legge frem for Lensmann om rifla er borte. Og selv da sliter du med troverdigheten om du ikke sendte rifla i to separate pakker (sluttstykket for seg selv) som foreskriften krever.

Her sitter du i deep shit til øra, og jeg må bare beklage og si det er din egen feil. Let og finn den kviteringen (om du så må snu huset opp ned), så du kan finne ut hva posten har gjort med pakken (rart du ikke har sporet den på nett fra dag en? Jeg ville aldri ha sendt våpen uten dagligt å sjekke fremdriften, og ja jeg er livredd for slikt hvergang våpen blir sendt frem og tilbake til børsemaker i posten).

Spørsmålet ditt nå, må bli. Hvor troverdig du er i forhold til Lensmann og påtalemyndighet. Du sitter nå med ansvaret for ett våpen du ikke kan gjøre rede for, og uten noen form for bevis på at du faktisk har sendt det (let opp og print ut kopi av mailen du sendte + all annen korspondanse du har skriftligt eller elektronisk, og legg alt dette ved tapsmelding/annmeldelsen av posten for å ha mistet børsa di).

La oss håpe den står på lageret hos levrandøren.

 

P.s. Du kan jo prøve på postkontoret, å spørre om de kan gå gjennom alle kviteringene sine for den datoen du sendte rifla. Dette er jo en meget alvorlig sak om ikke rifla kommer til rette igjen. Lensmannen er ikke akkurat stedet jeg ville gått før alt annet er prøvd.

Link to comment
Share on other sites

Vingemutter; jeg er ikke helt enig i resonementet ditt. Det er faktisk ikke Lynx som har bevisbyrden - han forklarer hva som har skjedd, så blir det opp til politiet å avgjøre hvorvidt dette er løgn. I så fall er det deres oppgave å finne ut dét - ingen andres.

 

Og nå vet jo POD om dette allerede :-)

Link to comment
Share on other sites

Om forretningen ikke finner børsa og du må gå på Posten skal du få et godt tips fra en med litt erfaring i å sloss med det møkkalasset av en organisasjon;

skriv ned dato, klokkeslett, navn og direktenr til hver eneste person du snakker med hos Posten. Det er eneste mulgheten du har dor å få tak i samme person hver gang og slippe å forklare hver j..la detalj på nytt hver hver gang du ringer!

 

Jeg har mistet en hagle en gang i posten, etter å ha laget tilstrekkelig leven og klart å finne ut siste person i Posten som håndterte pakken og forklart denne at han ville bli politianmeldt for underslag, dukket pakken plutselig opp. Denne var ikke stjelt, bare havnet på et helt feil sted.

I fjor forsvant en pakke sendt fra Zeiss til meg, et eller annet særskilt inteligent menneske ansatt i posten hadde selv kvitert ut pakken og hvedet hun husket å ha levert den til meg. Samme prosedyre, sporet henne opp og forklarte at jeg var på vei til Politiet for å levere anmeldelse, da jeg gikk inn på politistasjonen i Stavanger ringte de fra det lokale postkontoret og hadde "funnet" pakken, riktignok innpakkeet på en annen måte enn hva Anne-Lise hos Zeiss kunne fortelle at den var da de sendte den.

Link to comment
Share on other sites

Oi oi oi, ikke for å helle salt i såret, men her sliter du stort om butikken ikke finner rifla hos seg. Sporingsnummeret (altså kvitering) er en meget vesentlig dokumentasjon, som du må kunne legge frem for Lensmann om rifla er borte. Og selv da sliter du med troverdigheten om du ikke sendte rifla i to separate pakker (sluttstykket for seg selv) som foreskriften krever.

 

 

Kor hen finn eg dette om å sende 2 separate pakker?

Link to comment
Share on other sites

Fra "Forskrift om skytevåpen, våpendeler og ammunisjon"

 

§ 22-8. Transport av skytevåpen

 

klippe-klippe Transporteres våpenet som reisegods eller postforsendelse, må en vital del fjernes eller våpenet sikres på annen måte slik at det ikke kan brukes.

klippe-klippe

 

En har ikke noe troverdighetsproblem om en kommer til Onkel og forklarer at en har tabbet seg ut og mistet et våpen, derimot her en j..ig problem om en ikke gjør det! En pakke-kvitering beviser bare at du ahr sendt en pakke, ikke hva som er inni den!

Link to comment
Share on other sites

Tar turen til postkontoret på mandag 08:00 og drar ikke derfra før de har gitt meg sporingsnr. Vet dato og klokkeslett når pakken ble sendt. Ser for meg at de kan være ganske lite behjelpelig når jeg ikke har sporingsnr,men dette gir jeg meg ikke på. Spurte også når pakken ble sendt,om jeg kunne få forsikring eller sendt som verdipakke,da pakken hadde ganske stor verdi,men han sommervikaren påsto at dette ikke var noe alternativ. :roll: ser mørkt ut for å finne kvittering,da kona de siste 14dager har drevet storrydding i skuffer og skap,mens jeg har pusset opp stua.... :oops: Mistenker at denne er gått i søpla,da jeg vet hvilken skuffe denne ble lagt,og den ikke finnes der nå.

 

Ser ikke på dette som noe sak for POD pr.idag,da jeg fortsatt ikke har fått svar på om børsa er hos mottager,noe jeg mener mottager i denne saken burde være villig til å bruke en fredagsettermiddag på å finne ut :!: børsa ble sendt i en låsbar koffert,og sluttstykket ligger i et eget rom i kofferten,separert fra våpenet. Når jeg mottok børsa,gjennom postverket,sto sluttstykket i.....

 

Håper virkelig mottaker stiller seg velvillig til å bruke de første timene på mandagsmorgen på å finne kofferten min,hvis ikke er dette en sak jeg kommer til å dra langt for at deres kunder skal bli oppmerksom på.

Det som er så rart,er at jeg fortsatt ikke er misfornøyd,på en eller annen måte så viser jeg en forståelse for deres sak,og er fornøyd med servicen jeg har fått tidligere hos de. Er redd dette tar en brå slutt,om børsa ikke er ferdig reparert og på tur hjem til meg innen de neste 14dager.

Link to comment
Share on other sites

Å motta en pakke med komplett våpen er et lovbrudd fra avsender, og ikke ditt problem.

Men sender man en pakke slik, ja da er det du som bryter loven...

At flere firma faktisk sender komplette våpen er ikke noe formildende i denne saken.

 

Lykke til med dette, Lynx!

Håper det ordner seg, men stoler ikke på posten for 5 flate øre! :x

Sporer alt, alltid! Og har ofte måttet på posten å hente pakker de aldri har sendt ut melding om er ankommet.

Liker ikke å ha våpen og våpendeler liggende der i dagevis

Link to comment
Share on other sites

Vingemutter; jeg er ikke helt enig i resonementet ditt. Det er faktisk ikke Lynx som har bevisbyrden - han forklarer hva som har skjedd, så blir det opp til politiet å avgjøre hvorvidt dette er løgn. I så fall er det deres oppgave å finne ut dét - ingen andres.

 

Og nå vet jo POD om dette allerede :-)

Tverimot Morten, normalt hadde jeg vert enig med deg, men ikke med våpen. Det har vist seg at ved t.d. feilregistrering av våpen, så har ikke politiet vist den minste interesse for å tro på vedkommende våpeneier (sjekk postene om feil ved våpenregistret, og bli skremt over vrangviljen som finnes der ute). Men det er klart at med en fornuftig Lensmann kan alt ordne seg (men så var det det da :? ).

 

Angående butikker og forsendelser (det hender jo glipper), men ver nå litt smarte og hold kjeft folkens. Vi trenger ikke å få tingene mer firkanta enn de alt er her på berget. :evil: Og ja loven er klar, så pass på å bry seg om sitt eget. Og la andre styre med sitt er nok ett godt råd. (foresten så burde en ha en liten sticky med råd om våpen transport/forsendelser o.l. slik at den som lurte kunne finne slikt der. Foreskriften inneholder jo mye som ikke er så lett tilgjengligt for mannen i gata. Tror mange kunne ha hatt bruk for en slik liten "Håndbok" om oppbevaring, transport og postforsendelse).

 

Lynx, stå på og ikke gi deg før sporingsnummer og alt annet er på bordet, husk at formelt sett er ikke våpenet borte før ingen kan gjøre rede for hvor det er. Akkurat nå er det deg, i morgen er det posten eller eventuelt din leverandør som sitter med svarte per. Med sende dato og klokkeslett skal det være lett å finne sporingsnummeret, viss posten ikke vil bla i papirene for deg, og leverandøren ikke finner rifla hos seg i løpet av dagen. Er rifla borte. Da først er det tid for politiet (du har jo plikt til selv å sjekke alt før en springer ned dørene på lensmanskontoret). Si også klart i fra at dette gjelder et skytevåpen, og at etter deg kommer politiet og vil ha samme infoen om de ikke klarer å få ræva i sving på posten. Da bruker alvoret å gå opp for de, og arbeidsinsatsen er på topp. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

(sjekk postene om feil ved våpenregistret, og bli skremt over vrangviljen som finnes der ute).

 

Enkelte postinger i den tråden kan en trygt ta med en 25kgs sekk havsalt..

Link to comment
Share on other sites

Nå er kl. 12, og det er mandag. Jeg lurer noe innmari på åssen det står til i denne saken her nå jeg.

 

Håper jaggu han i våpensjappa har den på lageret et sted, og at den ikke er på avveie.

Jeg krysser fingra for trådstarter, og følger tråden her så ofte jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Puhh,fy flate det har vært en lang dag.Med tettpakket skjema på jobb så er det et under å få plas til X ant. telefonsamtaler,ikke minst flere desperate forsøk på å nå våpensjappa.

 

Endelig tok saken en lykkelig slutt,helt på tampen av dagen idag. Ringte postens kundeservice tidlig imårres,der var det slettes ingen hjelp å få uten sporingsnr. Selv om jeg visste tidspunkt og dato når pakken var sendt,så var det ikke noe de kunne finne ut. Forklarte at dette kom til å bli en politisak om jeg ikke fikk vite noe iløpet av dagen,men damen i andre enden påsto at hun ikke fikk gjort noe. Troppet så opp på postkontoret i første matpause,etter mye frem og tilbake fikk jeg beskjed om det samme som på tlf med kundeservice,intet de fikk gjort uten strekkode eller sporingsnr.

 

Ville gjerne ha avklart om børsa befant seg hos forhandler før jeg snudde posten på hodet,så jeg

prøvde å ringe forhandler uten å lykkes + at jeg ringte eier av sjappa på mobiltelefon,noe jeg fikk beskjed om å gjøre på fredag,siden de måtte prioritere verkstedarbeid fremfor telefonen. tilsammen har jeg 10 anrop til disse numrene iløpet av dagen. Er heller ikke blitt oppringt enda.

 

Så helt på tampen av dagen,helt rådvill,og mye stress på jobben, så jeg ingen annen utvei enn å ringe kundeservice på nytt,i håp om å treffe en annen. Og jaggu tror du ikke jeg traff henne,drømmepostdama,som virkelig gjorde sitt for å hjelpe meg. Hun resonnerte litt utifra dato,navn på avsender og mottager,og tok en kjapp telefon til mottagers lokale postkontor. Deretter ringte hun meg opp,og hadde på denne måten klart å finne pakkenr,og kunne nå fortelle meg at pakken var returnert til mitt lokale postkontor grunnet at mottager ikke hadde hentet den ut :!: Så all ære til du i posten som virkelig hjalp meg når det virkelig gjalds som det aldri har gjalla :lol:

 

Så,her sitter jeg nå,å vet hvor børsa som jeg skulle ha trent med hele sommeren,og som snart skal være med på jakt,er. Hører jeg ikke noe fra leverandør,og vi finner en fornuftig,kjapp løsning iløpet av kvelden,så skal dere få vite hvem denne forhandleren er,og få et detaljert utdrag av saken.

 

Takker for all støtte fra kammer'ater.

Link to comment
Share on other sites

Åh dæven. Nå ble jeg jaggu glad gitt, for at dette ordna seg. All honnør til hu på posten. Men det viser jo bare at det mangler på vilje hos alle de andre rassh..... da, for det gikk jo fint an å finne det ut.

 

Men den våpensjappa virker ikke mest seriøs vil jeg påstå, siden dem pokker ikke henter posten sin. Fordømte pakk :evil: Håper det ordner seg for deg også, og jeg håper vel det for den våpensjappa sin del også, for evig eies kun et dårlig rykte :idea::twisted:

Link to comment
Share on other sites

Shit hapens, papirer blir borte. Pakker går i retur, regninger detter ubetalt ned i feil bunke. Ja alle gjør vi feil (bare se på kviteringa med sporingsnummer som forsvant her :wink: ).

Men fy flate så glad jeg er på Lynx sine vegne, og du den dama på posten som gjorde det hun kunne. Hun burde du ha notert deg navn og adresse på, soleklar kandidat for en stor blomsterbukett med følgende hilsen "Til Norges mest service innstile post ansatt" :D

 

Og så får du ta en aldri så liten oppvask med forhandler, tenker da på dekket fraktkostnader og lyn express prioritering. Siden det er forhandler sin skyld at du havner i bakleksa.

Link to comment
Share on other sites

Virker ganske useriøst av selger. Har selv opplevd at en stor våpenpusher som mange her skryter av har gitt meg slett service. Tror dessverre at det ikke er uvanlig. Enten er det personavhengig(dagsformen til betjening i butikk) eller så må man rett og slett være god kunde over flere år for å få god service. Heldigvis så har jeg funnet en børsemaker som gir rask tilbakemelding og holder det han lover.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at det ordner seg for deg!

Håper at ingen av oss andre havner i samme situasjon.

Det er vel egentlig på sin plass å oppgi navnet på levrandør, slik at vi andre kan holde oss unna vedkomende!

Ønsker vedkommende å undskylde seg eller bortforklare seg, kan jo bare vedkommende svare på denne tråden!

At du er litt tilbakeholden med navn forteller at du har god etikk, og er mer lojal ovenfor levrandør enn levrandør var ovenfor deg.

Spørr deg selv, er det slik det skal være?

Kansje det er bedre å bruke din lojalitet ovenfor kammer brødre og søstre så vi unngår å havne i klørne på noen som ikke hadde gjort seg fortjent til lojaliteten din!

Link to comment
Share on other sites

Men i all verden, da! :shock::roll:

Så mye rot som posten steller til,

kan det ikke tenkes at melding om pakken aldri kom til børsemakeren?

Snakk om lynsjestemning her, da! :roll:

Før noen henger ut børsemakeren bør de sjekke om de har mottatt hentelapp,

men aldri hentet ut pakken.

Sikkert ikke så lett å bevise, så det er kanskje like greit å la tvilen komme tiltalte til gode!?

Link to comment
Share on other sites

Men i all verden, da! :shock::roll:

Så mye rot som posten steller til,

kan det ikke tenkes at melding om pakken aldri kom til børsemakeren?

Snakk om lynsjestemning her, da! :roll:

Før noen henger ut børsemakeren bør de sjekke om de har mottatt hentelapp,

men aldri hentet ut pakken.

Sikkert ikke så lett å bevise, så det er kanskje like greit å la tvilen komme tiltalte til gode!?

 

Er en mulighet,men skeeeeptisk (som postreklamen sier :lol: ) Det ringer en bjelle om at dette ikke er posten sin feil når de ikke svarer på mail eller tlf. Har heller ikke blitt oppringt etter 5anrop til eiers mobiltelefon på mandag,eier vet heller ikke at børsa er kommet til rette. Dette synes jeg er urovekkende dårlig med tanke på at børsa faktisk kunne vært borte ennå. Dessuten når det er gått så lang tid på posten,uten at den er blitt hentet ut,så får de jo flere påminnelser og varsel om retur av pakke. Vet forøvrig via andre kontakter at forhandler hentet en del varer i posten på lørdag,som også virker noe pussig med tanke på at børsa mi ble "savnet" på fredagsettermiddag,og de liksom ikke visste noe om saken.

 

Gir forhandler 1 :!::!: dag til,altså iløpet av morgendagen,på å TA telefonen,komme opp med en løsning som vil fungere for meg,før jakta starter. Hvis ikke koster jeg dette ut av egen lomme hos en annen børsemaker,og tar saken mot forhandler om erstatning, via forbrukerombudet.

 

Velger å ikke henge ut forhandler før jeg har gjort et siste forsøk på å få ordnet denne saken.

Link to comment
Share on other sites

Bare gi oss navnet på firmaet. De har allerede bevist at de er useriøse, og at en bør ligge unna dette firmaet.

De har sikkert allverdens unnskyldninger, men posten sender alltid purringer nåre en pakke ikke blir hentet så posten er unnskyldt.

Om firmaet kommer med en løsning som du kan akseptere, så kan du poste den her, så får vi andre også ta stilling til om vi hadde godtatt det samme.

Rykter sprees fort, og useriøse firmaer bør alle advares mot :!:

Link to comment
Share on other sites

Så bra at saken ordnet seg til din fordel,gikk nok noe nattesøvn der ja. Om du ikke vil nevne navn,så kan det hjelpe med distrikt/fylke?? ,til info så er det ikke mange som sender i seperat forsendelse,kanskje dette er noe til ettertanke.............

Link to comment
Share on other sites

De har sikkert allverdens unnskyldninger, men posten sender alltid purringer nåre en pakke ikke blir hentet så posten er unnskyldt.

 

Nei, de sender ikke alltid duplikatmelding.

Link to comment
Share on other sites

De har sikkert allverdens unnskyldninger, men posten sender alltid purringer nåre en pakke ikke blir hentet så posten er unnskyldt.

 

Nei, de sender ikke alltid duplikatmelding.

 

Siden jeg ikke jobber i posten kan jeg vel hverken bekrefte eller avkrefte hvilke rutiner de opererer med, men jeg kan hvertfall ut fra egen erfaring si at jeg alltid får duplikatmelding om pakken ikke er hentet i løpet av kort tid.

Link to comment
Share on other sites

Men jeg, og flere med meg, har opplevd at pakker ligger på posten i et par uker

uten at man får noen som helst papirer på at den er ankommet!

Derfor sporer jeg konsekvent alt av pakker jeg sender og mottar!

Stoler ikke på posten i det hele tatt.

Der gjøres masser av grove feil, de har aldri skyld i noe som helst,

og erstatter ut fra et latterlig system de selv har funnet på. :x

Nei, la dem få noen skikkelige konkurrenter å bryne seg på snarest, så kanskje de skjerper servicen sin.

Link to comment
Share on other sites

Og jeg har opplevd at pakken har liggert på kontoret og ville ha gått i retur om det ikke var for at jeg fikk maset ut sendingsnr fra selger. Ikke en lapp hadde kommet ned i min postkasse, og dette har skjedd to ganger på ett år nå. Tør ikke annet enn å mase på sendingsnr når det er mulig heretter (siste gang ville pakken ha gått tilbake til USA :shock: ).

Den første pakken lå forøvrig på postkontoret når jeg var innom og maset på den, men nei. Der var den ikke. Først når jeg kom tilbake med utskrift som viste at pakken hadde gått ut fra det lokale lageret til dem, ble det fart i sakene. :roll:

Så posten ser jeg mere enn litt skjevt til ja.

Link to comment
Share on other sites

Takk og LOV for at du fant ut av det! Og send for GUDS skyld en blomst til postdama. Men, jeg er litt skeptisk til å henge ut den butikken. Grunnen er at jeg for min del har fått helt fantastisk service, og helt rævva, av samme firma... Dette gjelder to forskjellige firma. Det ene er et stort et, og der jobber det folk som kan og vil, og folk som i hvertfall ikke kan... Jeg har lært meg at jeg må følge med selv, og at det ikke er noe som heter å mase for mye. Det andre er et enkeltmannsfirma, og personen som driver det har levert som bare det, inntil det ble en slutt på det og ting tok tid, og vedkommende ble umulig å få tak i... Så nå har jeg opparbeidet meg en sunn skepsis både til blomstrende ros, og utskjellende dritslenging. Det er ikke mulig å dømme et firma ut fra en persons erfaringer, alle kan gjøre dårlig jobb i blant.

Men det er nå bare mitt syn

Bent

Link to comment
Share on other sites

Gir forhandler 1 :!::!: dag til,altså iløpet av morgendagen,på å TA telefonen,komme opp med en løsning som vil fungere for meg,før jakta starter. Hvis ikke koster jeg dette ut av egen lomme hos en annen børsemaker,og tar saken mot forhandler om erstatning, via forbrukerombudet.

 

Velger å ikke henge ut forhandler før jeg har gjort et siste forsøk på å få ordnet denne saken.

 

En ting er en pakke på avveie men hvorfor kan ikke forhandlere svare på henvendelser :evil:

 

Hvis man leser denne tråden http://www.kammeret.no/viewtopic.php?f=80&t=6466 som kanskje ikke er samme forhandler, men har samme dårlige kundebehandlingen.

 

Hvorfor får ikke våpenforhandlerene pakkene fra posten levert på døra da? Får ikke de fleste bedrifter pakkepost levert til seg?

Link to comment
Share on other sites

Dette er selvfølgeligt opp til trådstarter, Men jeg mener bestemt att det er på sin plass å navngi denne forhandleren. Dette av to årsaker:

 

1. Gi forhandleren en sjanse å førklare sin versjon av saken. Evt. renvaske seg.

 

2. Hjelpe andre våpeneiere å unngå å havne i ei knipe som lett fører til søvnløse netter. Dette er vel ett av hovedføremålet med forum som dette. Hjelpe hverandre gjenom erfaringer.

Link to comment
Share on other sites

Dette er selvfølgeligt opp til trådstarter, Men jeg mener bestemt att det er på sin plass å navngi denne forhandleren. Dette av to årsaker:

 

1. Gi forhandleren en sjanse å førklare sin versjon av saken. Evt. renvaske seg.

 

2. Hjelpe andre våpeneiere å unngå å havne i ei knipe som lett fører til søvnløse netter. Dette er vel ett av hovedføremålet med forum som dette. Hjelpe hverandre gjenom erfaringer.

 

AMEN! Det er på sin plass å navngi forhandleren!

Link to comment
Share on other sites

Angående levering på døra. Har fra en børsemaker jeg kjenner fått høre om postbud som har satt fra seg overnatta pakker etc på døra til butikken menst han var i banken o.l. Vi snakker her om børser og amo rett på fortauet, utenfor en våpenbutikk. Tro hva som ikke gikk rundt i hodet på det postbudet. :shock::roll::? Og alt skulle ha vært kvitert for (og om jeg husker rett så var det vistnokk blitt kvitert for også). :evil:

Så ingenting er sikkert, i hvertfall ikke posten.

 

P.s. Synes det med å navngi forhandleren må være helt opp til trådstarter.

Link to comment
Share on other sites

Dette er selvfølgeligt opp til trådstarter, Men jeg mener bestemt att det er på sin plass å navngi denne forhandleren. Dette av to årsaker:

 

1. Gi forhandleren en sjanse å førklare sin versjon av saken. Evt. renvaske seg.

 

2. Hjelpe andre våpeneiere å unngå å havne i ei knipe som lett fører til søvnløse netter. Dette er vel ett av hovedføremålet med forum som dette. Hjelpe hverandre gjenom erfaringer.

 

AMEN! Det er på sin plass å navngi forhandleren!

 

Trer snart inn i bransjen selv, men kan aldri tro at det er så gode tider at en forhandler kan behandle kunder slik!

Link to comment
Share on other sites

Ja,da er vi kommet til Torsdag,fortsatt er ingenting skjedd i denne saken. :evil: Har ikke ringt eieren mere,da jeg ringte hans private mobilnr på mandag,som jeg fikk beskjed om,uten at han ringte opp. Sendte han en mail,via en av hans kundemottakere, på tirsdag. Denne har jeg heller ikke fått svar på,heller ikke hørt noe,men jeg fikk en bekreftelse fra kundemottaker om at mailen var videresendt.

 

Linket også til denne tråden i mailen og gjorde ham oppmerksom på at min tålmodighet snart tok slutt.

 

Noen som kan gi meg tips på hva jeg kan gjøre i denne saken? Er nå lut lei hele opplegget,da jeg føler jeg ikke har tid eller kapasitet til å stå å ringe dagen lang uten å få svar i andre enden. Har til nå vist ubeskrivelig god tålmodighet ovenfor firma'et,samtidig som jeg har "vernet" de med å ikke publisere dårlig reklame for deres del.

Samtidig spør jeg meg selv,hvorfor i h*lvete gjør jeg det,det er da ikke jeg som har gjort noe gæ'ernt. Det ser heller ikke ut til at saken får noen fortgang av den grunn. Det er jo jeg som har lagt igjen penger i deres kasse,(og helt nyttesløst en norgesreise hos posten),for et produkt jeg ikke får brukt. :x

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...