Jump to content

Tofot..


HavetsDatter

Recommended Posts

Har selv en "fake" versapod lik den som er linket til. kjøpt hos vertebrae.no til den nette sum av 387 kr levert på døra.

Funker helt greit og er betydelig bedre å skyte med enn Harris som jeg har brukt i 10-15 år.

Om Vertebrae.no selger dem nå vet jeg ikke. Men send dem en mail å høre :)

 

Hvis ikke bestiller du hos extreme...

 

John

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Er vel feil å si at en Harris tofot ikke funker bra. Den er blitt brukt i krig verden over og man får mange forskjellige fester til de også samt at de selges i mange våpensjapper. Jeg personlig liker den ikke fordi det er så mye dippedupper som stikker ut her og der.

 

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Harris og versapod er normalen.

De får du hos norske forhandlere, og kopier av spesielt harris fåes på gsport osv.

 

Disse festes i rembøylefestet.

 

Harris får du i flere lengder, for både sittende og liggende. Men det tar noen sekunder å skifte tofot.

 

Atlas og sånt er for spesielt interesserte.

 

hvis du bare skal teste, og ikke vil betale allverdens får du harris og versapod kopier fra Dealextreme. Disse er ikke allverdens kvalitetsmessig.

Link to comment
Share on other sites

Er vel feil å si at en Harris tofot ikke funker bra.

 

Jeg sa ingenting om Harris. Jeg sa Stonypoint ikke funker bra, iallefall ikke for min del.

En tofot bør ha vugge, og må tåle at man legger press på den. Stonypoint er mest bare en skytestokk.

Har ikke sitert deg. Det var ment som et lite motstykke til all snakk om Atlas og alle andre über tofoter der ute. Harris er jo kjempemye brukt av militæret verden over og designet er vel det mest kopierte som finnes så det er vel ingen grunn til å overse Harris som det virker litt i denne tråden. Jeg ville ikke ha Harris av nevnte grunner og ikke noe annet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...