Jump to content

S202 pipe på 200STR?

smaug

Recommended Posts

Er det ikke sånn at 202 pipe ikke passer på 200str uten litt tilpassing? Grunnen til at jeg spør er at jeg i dag kjøpte en S&L pipe i 308 hos Jakt og Fritid som var til en 202/200 og som selgeren mente passet STR uten problemer. J&F er jo rimelig dreven så de vet vel hva de snakker om? Saken er også at jeg er i området til søndag så hvis alle er enig i at dette ikke stemmer tar jeg en ny runde med de i morgen og prøver å få dette i boks før jeg forlater området. Sånn jeg har skjønt det, passer 200STR pipe på s202 men ikke motsatt uten videre.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 2

Er det ikke sånn at 202 pipe ikke passer på 200str uten litt tilpassing? Grunnen til at jeg spør er at jeg i dag kjøpte en S&L pipe i 308 hos Jakt og Fritid som var til en 202/200 og som selgeren mente passet STR uten problemer. J&F er jo rimelig dreven så de vet vel hva de snakker om?

Nei, her har du blitt feilinformert. 202 piper passer ikke i 200 uten modifikasjoner.

Andre veien er ok

Er det ikke sånn at 202 pipe ikke passer på 200str uten litt tilpassing? Grunnen til at jeg spør er at jeg i dag kjøpte en S&L pipe i 308 hos Jakt og Fritid som var til en 202/200 og som selgeren mente passet STR uten problemer. J&F er jo rimelig dreven så de vet vel hva de snakker om?

Nei, her har du blitt feilinformert. 202 piper passer ikke i 200 uten modifikasjoner.

Andre veien er ok

Lager S&L noen piper som passer både for 200 og 202str mon tro?

Klemflaten er 40mm på S&L pipa. Noen som kan kontrollmåle slik at jeg slipper ydmykelsen ved å ringe J&F og få servert hvordan ting og tang funker her i verden...:roll:

Før Sauer 202 kom så het jaktmodellen 200. Pipene til 200 og 202 går om hverandre. Til 200STR så passer ikke 202/200 pipene.

Hva er forskjellen og gjelder dette kun orginale sauer løp? Mye tyder jo på at det passer hvis det bare er klemhylselengde.