kimjeger Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 Ett lite klipp som min venn Elyas (første guttevalpen i introen av filmen) redigerte å smelte i sammen, syntes det var god redigering! Hva syntes dere? Ren nysgjerrighet, både gode og dårlige feedbacks er lov! http://www.youtube.com/watch?v=lIe44PsZHY0&feature=results_main Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tunderbrd Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Ville nok ikke blandet "morroskyting" og jakt på den måten om det var min film. Kan fort virke som om dere skyter ned noe fugl innimellom bare for morroskyld... Det er i mine øyne litt negativt! Ellers var det en stilig snutt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barerobert Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Tinnitus incoming... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSG-67 Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Grei film, og fint redigert. Som nevnt, jakt og morroskyting.... Jakt etisk ikke bra at fuglene landa på motsatt side av gjerdet, fikk dere f.eks kontrollert at de var døde ? Regner med dere gjorde det, men en som er kritisk til jakt generelt får lett vann på mølla av slikt. Lykke til med neste produksjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimjeger Posted July 25, 2012 Author Share Posted July 25, 2012 Har full kontroll, det var inne på området, er bare en mur imellom. Kanskje litt teit å blande "jakt" og moroskyting, men sånn ble det. Startet dagen med skadedyrfelling for dynga vi jakter på, etter det ble det litt moroskyting! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts