Jump to content

Beretta S686 Silver Pigeon 12/76


jbeitland

Recommended Posts

Er på jakt etter min første hagle.

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/vaapen/ha ... 76-9002129" target="_blank

 

Er dette ett bra tilbud som jeg bør slå til på?

Ser denne typen Berreta får en god del skryt, men den finnes i mange modeller og syns det er

vanskelig å skille om dette er ett bra kjøp eller ikke.

 

Håper noen kan hjelpe meg her før jeg evt bestiller.

 

På forhånd takk! :D

Link to comment
Share on other sites

Takk for raske svar, har vært og testet og den virket og passe meg bra.

Men ble nesten litt sjokkert over at prisen har gått sånn ned over natta på nettbutikken.

På den lokale våpenbutikken koster den fort 5-6000kr mer selv etter litt pruting, syns det blir i drøyeste laget

sjølv om jeg helst ville handla der sånn rent reklamasjon og servicemessig.

Føler at pris har litt betydning når det blir såpass til differanse.

Link to comment
Share on other sites

Passer den er det en knallpris, enkelt å greit! Har selv handlet to våpen på XXL, en Remington 1100 brukt, og en Beretta 682 gold evo ny. Gode priser på begge våpnene! På Remington hagla var det en ødelagt del også, noe som jeg ikke fant ut før etter 2 år(første gangen jeg brukte den), men det fikset de på XXL uten spørsmål vederlagsfritt for meg, god service! Justeringer og eventuellt mere tilpasninger tar jeg personlig på andre steder enn hos XXL da, bare for å ha nevnt det!

Link to comment
Share on other sites

Godkjent søknad klar, men er i innspurten på en større jobb med uteområde og ny garasje, om jeg kan drøye haglekjøp så lenge som mulig er ikke det ett problem for meg, men om det er ett tidsbegrenset tilbud får jeg ta grep for å spare 3-6000.- på dette våpnet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da tror jeg du skulle ha vært ekstremt rask, jeg bestillte nemmelig 22/7 og fikk desverre ikke hagle.

Nå fikk ordnet det seg for meg da jeg fikk en god deal på annen Beretta som jeg slo til på.

 

Vil forøvrig samtidig nevne at XXL har opptrådt meget ryddig og hjelpsomt i mitt tilfelle.

 

 

Men som sagt, at de hadde mange av denne på lager er tvilsomt, mener tilbudet lå maks 2 dager på nettbutikken før jeg handlet.

 

mvh

Jan Magnar

Link to comment
Share on other sites

Hvilken beretta fikk du en god deal på? Dv.s typ og pris? De prøver å tilby meg en Silma Royal til 12.000 nå, og jeg finner ikke mye positivt om den..

Skal du legge 12" laken i en hagle må du kjøpe noe annet enn en Silma... Har ikke hørt bare positivt om disse! Legg lista opp på 15" nå, så har du flere merker som leverer kvalitets jakthagler som varer livet ut! Sjekk på finn.no, på andre nettsteder etc, du finner noen som selger deg en ny Beretta SP 1 til 15" det er jeg så godt som sikker på! Sjekk også Browning, Franchi, Fabarm... Se på hjemmesidene til Schou våpen, Nordskog og Winge våpen!

Link to comment
Share on other sites

Sjekk Interarms.no mener jeg så en 686 til en veldig god pris litt ned på siden der. Og er enig med det flere sier at styr unna silma i den prisklassen, da fins det en del kvalitets merker å finne. Vil tro det skiller lite på kvaliteten på de kjente store merkene, det kommer nok mer hva man liker:)

Link to comment
Share on other sites

Fikk også tilbud om Silma Royal til 12000,-

Dette var for meg uaktuelt og jeg ba om god pris på en

Beretta Hagle Beretta Ultralight 12/70 da denne var mer aktuell for meg.

 

Fikk en pris jeg var fornøyd med å slo til på det.

Føler jeg har fått god service og hjelp, våpnet er nå på vei i posten.

 

mvh

Jan Magnar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Låner denne tråden litt, så slipper det å bli så mange Beretta-tråder.

 

Er det noen som har en formening om det vil være skambud å tilby 6000 for denne Berettaen?

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36640443

 

Synes prisen er litt stiv med de merkene? Eller kanskje den ikke er det??

 

 

Er det evt noen bedre kjøp i luften? Har tenkt på Browning, Miroku og Beretta så langt, og da brukt i cal. 20/76

Syns det er lite hagler i omløp for tiden, er det slutt på at det er kjøpers marked?

Link to comment
Share on other sites

...vanskelig å selge ting om dagan...

 

Ja, det kan virke slik, det ligger ikke så mye ute, men det som ligger blir liggende lenge ser det ut til...

 

 

Og en del er vel litt for optimistiske når de legger ut pris.

 

Denne for eksemple syns jeg er litt vel høyt priset....

 

Særlig når en ser samme børsa kliss ny til ett par lapper ekstra...

 

 

Da er det vel en mer fornuftig prising på denne børsa, nesten så en kan bli havesyk!!!

Link to comment
Share on other sites

Den siste du linket til var en snasen liten sak;) er mange som skal ha "drømme" priser. Ser det ligger en baikal til 3000 på finn, og de får du får 1990 på xxl.

Jeg solgte en beretta 686 E Sporting i vinter, 6 mnd gammel. Den brukte jeg 2 mnd på å selge. Fikk bud helt ned i 5000. Så har inntrykk av at brukt markedet går trægt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...